1
Perioada de actualizare
de la 06.07.2020 09:52
până la 16.07.2020 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 16.07.2020 12:00
până la 29.07.2020 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 67 364 000 MDL
Perioada clarificărilor: 6 iul 2020, 9:52 - 16 iul 2020, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 16 iul 2020, 12:00 - 29 iul 2020, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

---
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Bucuriei 12a
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Drăgălin Cristian
Telefonul de contact
+37322212296
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
6 iul 2020, 9:52
Valoarea estimată (fără TVA)
67 364 000 MDL
Achizitii.md ID
21025703
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, Chisinau, mun. Chișinău, str. Bucuriei 12a
Durata contractului
10 aug 2020 03:00 - 30 nov 2020 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație periodică/întreținere a drumurilor publice locale, comunale și străzi amplasate teritorial în raioanele Ungheni, Hîncești CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Anunt de participare lucrari raioanele Ungheni Hîncești
Documentele la ofertă
Anunț de participare
6.07.20 09:52
documente licitatie lucrări raioanele Ungheni Hîncești
Documentele la ofertă
Documente de licitație
6.07.20 09:52
DUAE lucrari raioanele Ungheni Hîncești
Documentele la ofertă
DUAE
6.07.20 09:52

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SOCIETATEA PE ACTIUNI DRUMURI IALOVENI

Preţul ofertei: 66 659 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: În baza deciziei grupului de lucru al Î.S.”Administrația de Stat a Drumurilor” nr. ocds-b3wdp1-MD-1594016261460 din 31.07.2020 ce ține de evaluarea rezultatelor licitației publice Nr. ocds-b3wdp1-MD-1594016261460 din 29.07.2020 în vederea achiziționării lucrărilor de reparație periodică/întreținere a drumurilor publice locale, comunale și străzi amplasate teritorial în raioanele Ungheni, Hîncești, vă comunicăm următoarele: Procedura de achiziții este repetată din considerente că licitația publică nr. ocds-b3wdp1-MD-1591253575665 din 29.06.2020 a fost anulată, din motiv că numărul de ofertanţi care întrunesc cerințele de calificare și selecție este mai mic decât numărul minim prevăzut pentru această procedură. Conform clasamentului cel mai mic preț a fost propus de operatorul economic S.A”Drumuri-Ialoveni” în sumă de 66 659 000,00 (șaizeci și șase milioane șase sute cincizeci și nouă mii lei) fără TVA și 79 990 800,00 (șaptezeci și nouă milioane nouă sute nouăzeci mii opt sute lei) inclusiv TVA. În urma evaluării s-a constatat că oferta opertorul economic calificat corespunde cerinţelor minime de calificare solicitate prin documentele de licitaţie ce ţine de experienţă similară, asigurare cu personal calificat şi tehnică rutieră specializată care urmează a fi antrenată la execuţia lucrărilor. De asemenea au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-au constituit garanţiile pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării. La evaluarea părţii financiare a ofertei s-a constatat că operatorul economic calificat a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate lucrările şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietului de sarcini. Luând în consideraţie specificul lucrărilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei. Contractul de antrepriză va fi încheiat cu ofertantul cîştigător numai după expirarea termenului de așteptare de 6 zile de la data comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de atribuire, în conformitate cu art. 31 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţiile pentru ofertă.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Marca ASC

Preţul ofertei: 69 264 404,48 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări