1
Perioada de actualizare
de la 01.07.2020 09:37
până la 11.07.2020 08:57
2
Propunerea ofertelor
de la 11.07.2020 08:57
până la 18.07.2020 08:57
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 540 000 MDL
Perioada clarificărilor: 1 iul 2020, 9:37 - 11 iul 2020, 8:57
Perioada de depunere a ofertelor: 11 iul 2020, 8:57 - 18 iul 2020, 8:57

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație a salii sportive mici la IPLT "Mihail Kogălniceanu"

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Miron Costin 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ecaterina Gasnas
Telefonul de contact
79279927
Datele achizitiei
Data publicării
1 iul 2020, 9:37
Data ultimilor modificări
9 iul 2020, 8:57
Achizitii.md ID
21025472
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini
1.07.20 09:37
duae .doc
Documentele la ofertă
DUAE
4.07.20 22:28
anunt participare sala sport.pdf anunt participare sala sport.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
9.07.20 08:57
documentatia standard s.sport cop kogilniceanu.pdf documentatia standard s.sport cop kogilniceanu.pdf
Documentele la ofertă
Docunentatia standard
9.07.20 08:57
Data:
6 iul 2020, 10:22
Subiectul întrebării:
Caet de sarcini.
Întrebare:
Buna ziua. Spuneti va rog la punctul 38, ce grosime trebue sa fie la linoleum pentru sala sportiva?
Răspuns (6 iul 2020, 16:55):
Linoleumul pentru sala de sport la pardoseli antibacterian cu grosimea de 6 mm cu prezentarea Certificat de conformitate.
Data:
7 iul 2020, 10:10
Subiectul întrebării:
documentatia
Întrebare:
Garantia de buna executie in pct. 15 scrie 5% transfer la cont iar mai jos scrie pct. a) emisa de banca b) transfer la cont c) alte forme , intrebarea este se accepta si garantia de buna executie, si ca retineri succesive din platile lunare
Răspuns (8 iul 2020, 13:11):
Garantia de buna executie a contractului (pentru câștigator) constituie 5 % din valoarea contractului si urmează de a fi depusă la contul instituţiei la momentul semnării contractului, în caz contrar contractual va fi adjudecat următorului agent economic calificat.
Data:
7 iul 2020, 11:42
Subiectul întrebării:
Documente la oferta, Anunt de participare.
Întrebare:
Care sunt corect termenii de executarte a lucrarilor solicitati: 15.07.2020-15.08.2020.sau 2 luni de zile lucrătoare din data înregistrării contractului? Verificati si corectati va rog in Anuntul de participare si in Documentatia standart.
Răspuns (8 iul 2020, 18:11):
Executarea lucrarilor in decurs de 1 luni de zile din data înregistrării contractului
Data:
8 iul 2020, 13:43
Subiectul întrebării:
Documentatia standart
Întrebare:
In Documentatia standart in punctul 7,subpunctul 7.2 scrie ca Garantia de buna executie 0%; Unde e corect si corectati.
Răspuns (8 iul 2020, 18:15):
p.7.2 Suma Garanţiei de bună execuţie (se stabileşte procentual din preţul contractului adjudecat)-5 %. p.7.3 Garanţia de bună execuţie a contractului constituie 5%
Data:
10 iul 2020, 09:57
Subiectul întrebării:
documentatia de atribuire
Întrebare:
Buna ziua, Va rugam sa plasati pe portal rechizitele bancare pentru a avea posibilitatea de a transfera garantia bancara de 1%.
Răspuns (10 iul 2020, 16:38):
Scrisoare de garanție bancară, 1% se va prezenta conform Formularul F3.2, emis de Banca Comercială ce deserveşte contul curent al companiei D.voastră.
Data:
10 iul 2020, 11:59
Subiectul întrebării:
Documentatia de atribuire
Întrebare:
Buna ziua, publicati va rog rechizitele bancare pentru a putea face transferul garantiei bancare de 1%.
Răspuns (10 iul 2020, 16:38):
Scrisoare de garanție bancară, 1% se va prezenta conform Formularul F3.2, emis de Banca Comercială ce deserveşte contul curent al companiei D.voastră.
Data:
10 iul 2020, 12:08
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Termen de executie de 30 zile nu este un termen rezonabil din punct de vedere tehnilogic! In caiet de sarcini solicitati sapa cu grosime de 6 cm si nivelir care se executa numai pe suprafete uscate! Solicitati si linoleum sportiv care tot de asambleaza pe suprafete uscate! Consultati specialisti in domeniu
Răspuns (10 iul 2020, 16:58):
Conform documentatiei standard p.4.5 Termenul de executare : 1 luni de zile lucrătoare din data înregistrării contractului. Avind saptamina de lucru de 5 zile lucratoare acest termen cuprinde calendaristic 1,5 luni - termen cu conditii climaterice rezonabile pentru indeplinirea acestor tipuri de lucrari. Am solicitat declarație privind personalul de specialitate și/sau a experților propuși pentru implimentarea contractului. In acest scop solicitam de a fi incadrat personal calificat si in numar maxim ce vor indeplini aceste lucrari in termen.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.