1
Perioada de actualizare
de la 01.07.2020 12:15
până la 16.07.2020 08:00
2
Propunerea ofertelor
de la 16.07.2020 08:00
până la 22.07.2020 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 28 900 MDL
Perioada clarificărilor: 1 iul 2020, 12:15 - 16 iul 2020, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor: 16 iul 2020, 8:00 - 22 iul 2020, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

CONFORM ANUNȚULUI
Produs în condiţii de fabrică. Cu ieșirea la fața locului p/u clarificarea detaliilor și luarea măsurărilor. Livrarea (în termen de 30 zile la sediul instituției), montarea și instalarea mobilei din contul operatorului economic, conform cerințelor instituțiilor de învățământ. Garanţie 2 ani. Pe fiecare bancă şi scaun să fie atârnat simbolul firmei.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Inna Frunză
Telefonul de contact
+37322776711
Datele achizitiei
Data publicării
1 iul 2020, 8:12
Data ultimilor modificări
3 iul 2020, 17:19
Valoarea estimată (fără TVA)
28 900 MDL
Achizitii.md ID
21025466
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Durata contractului
27 iul 2020 08:00 - 31 dec 2020 12:13
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Set de bănci + 2 scaune p/u clasele I-IV LT M. Grecu CPV: 39100000-3 - Mobilier
Cantitatea: 17.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Set de bănci +2 scaune p/u clasele V-XII LT M. Grecu CPV: 39100000-3 - Mobilier
Cantitatea: 17.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
l i s t a instituțiilor.docx
Documentele la ofertă
1.07.20 12:37
doc standart bunuri .docx
Documentele la ofertă
3.07.20 17:19
anunț de participare.mobila 2020.doc
Documentele la ofertă
3.07.20 17:19
duae_0.doc
Documentele la ofertă
3.07.20 17:19

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Stincom Service SRL

Preţul ofertei: 24 310 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Taticol SRL

Preţul ofertei: 25 160 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Anstelux SRL

Preţul ofertei: 27 129,17 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări