1
Perioada de actualizare
de la 30.06.2020 11:57
până la 08.07.2020 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 08.07.2020 10:00
până la 13.07.2020 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 312 631 MDL
Perioada clarificărilor: 30 iun 2020, 11:57 - 8 iul 2020, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 8 iul 2020, 10:00 - 13 iul 2020, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrari de reparatie a str.Miorita.Plombari pe bd.Stefan cel Mare si Sfant si alte strazi.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2085, MOLDOVA, mun.Chişinău, s.Cruzeşti, Teilor 24
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Elena Gratii
Telefonul de contact
069418933
Datele achizitiei
Data publicării
30 iun 2020, 9:02
Data ultimilor modificări
1 iul 2020, 11:21
Valoarea estimată (fără TVA)
312 631 MDL
Achizitii.md ID
21025419
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2085, MOLDOVA, mun.Chişinău, s.Cruzeşti, Teilor 24
Durata contractului
21 iul 2020 09:47 - 31 dec 2020 09:47
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrari de reparatie a str.Miorita.Plombari pe bd.Stefan cel Mare si Sfant si alte strazi. CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Metru cub
Documentele procedurii de achiziție
str. miorita - mod f1.semnat.pdf str. miorita - mod f1.semnat.pdf
Specificaţie tehnică
Deviz
30.06.20 11:57
doc.st.semnat.pdf doc.st.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Doc.Stand.Lucrari
1.07.20 11:21
anunt_de_participare (1) (1).pdf anunt_de_participare (1) (1).pdf
tenderNotice
Anunt de participare
1.07.20 11:21
duae1.semnat.pdf duae1.semnat.pdf
Criterii de evaluare
DUAE
1.07.20 11:21

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Edilitate S.A.

Preţul ofertei: 295 169,29 MDL
Statut: Învingător
Motivul: 1. În urma examinări și evaluării ofertelor depuse în cadrul proceduri de atribuire s-a decis atribuirea contractului de achiziție public către SA ,,Edilitate”, chiar daca a fost singurul participant la licitație electronică. Grupul de lucru își motivează decizia cu referire la: Decizia nr.03D-338-20 din 09.06.2020 a Agenţiei Naționale pentru Soluționarea Contestațiilor,cităm: ,,Legea nr. 131/2015 impune stabilirea unui număr minim de candidați la procedurile din mai multe etape, prima fiind etapa de preselecție, precum și un număr minim de ofertanți cu care poate fi încheiat un acord-cadru, respectiv acestea cad sub incidența art. 71 alin. (1) lit. b) din legea citată, însă, la caz, autoritatea contractantă a desfășurat o procedură de cererea ofertelor de prețuri fără modalități speciale de atribuire pentru care legea nominalizată nu impune un număr minim de ofertanți. Totodată, urmează de reținut că prin Legea nr. 169 din 26.07.2018, au fost operate modificări la Legea nr. 131/2015, inclusiv ajustarea acesteia la Directiva 2014/24/UE a Parlamentului European și a Consiliului din 26 februarie 2014 privind achizițiile publice și de abrogare a Directivei 2004/18/CE, publicată în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene L94 din 28 martie 2014, cu modificările operate prin Regulamentul delegat (UE) 2017/2365 al Comisiei din 18 decembrie 2017 de modificare a Directivei 2014/24/CE a Parlamentului European și a Consiliului în ceea ce privește pragurile de aplicare pentru procedurile de atribuire a contractelor de achiziții publice, care, de asemenea, nu prevede un număr minim de ofertanți pentru procedurile de licitație deschisă sau prin cererea ofertelor de prețuri. Având în vedere cele evocate supra, Agenția reține că art. 71 din Legea nr. 131/2015, care enumeră expres cazurile de anulare a procedurii de atribuire a contractului de achiziții publice, nu prevede cazul de anulare de către autoritatea contractantă din proprie inițiativă a procedurii de achiziție publică de lucrări din motiv că nu există cel puțin trei ofertanți, care au întrunit condițiile de calificare stabilite (pag.9)”.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări