1
Perioada de actualizare
de la 26.06.2020 09:50
până la 06.07.2020 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 06.07.2020 10:00
până la 17.07.2020 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 124 152 MDL
Perioada clarificărilor: 26 iun 2020, 9:50 - 6 iul 2020, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 6 iul 2020, 10:00 - 17 iul 2020, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație a sistemului de încălzire la Direcția Medicală.
Conform caietului de sarcini atașat pentru lot
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt 166
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
SIS SIS
Telefonul de contact
022-239-391
Datele achizitiei
Data publicării
26 iun 2020, 9:38
Data ultimilor modificări
1 iul 2020, 16:53
Valoarea estimată (fără TVA)
1 124 152 MDL
Achizitii.md ID
21025275
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt 166
Durata contractului
3 aug 2020 09:42 - 15 dec 2020 09:45
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație a sistemului de încălzire la Direcția Medicală CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Criterii de eligibilitate
26.06.20 09:50
model_documentatia_standard_lucrari.doc
Documentele la ofertă
26.06.20 09:50
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL EUSEVAS CONS

Preţul ofertei: 598 380,83 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerințelor.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Prodomus SRL

Preţul ofertei: 659 839,02 MDL
Statut: în aşteptare
3
Denumirea participantului:

Serpavis SRL

Preţul ofertei: 936 717,92 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

IM PRO EX 2005 SRL

Preţul ofertei: 955 325 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări