1
Perioada de actualizare
de la 25.06.2020 15:19
până la 08.07.2020 09:23
2
Propunerea ofertelor
de la 08.07.2020 09:23
până la 06.08.2020 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 141 666,67 MDL
Perioada clarificărilor: 25 iun 2020, 15:19 - 8 iul 2020, 9:23
Perioada de depunere a ofertelor: 8 iul 2020, 9:23 - 6 aug 2020, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Pantofi pentru dame
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Nicolae Titulescu 35
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Maria Tropoțel
Telefonul de contact
022409748
Datele achizitiei
Data publicării
25 iun 2020, 10:31
Data ultimilor modificări
6 iul 2020, 9:23
Valoarea estimată (fără TVA)
141 666,67 MDL
Achizitii.md ID
21025231
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Petricani, 88
Durata contractului
24 aug 2020 13:37 - 30 sept 2020 14:40
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Pantofi pentru dame (pereche) CPV: 35800000-2 - Echipament individual şi de sprijin
Cantitatea: 300.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae uniforma repetat.pdf duae uniforma repetat.pdf
Documentele la ofertă
3. DUAE Uniforma SAP (repetat)
25.06.20 15:19
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
tenderNotice
1. Anunț de participare Uniforma SAP(repetat)
6.07.20 09:23
documentatia uniforma repetat.pdf documentatia uniforma repetat.pdf
Documentele la ofertă
2. Documentația de atribuire Uniforma SAP (repetat)
6.07.20 09:23

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Zilant SRL

Preţul ofertei: 132 500 MDL
Statut: Învingător
Motivul: cel mai mic pret si corespunderea specificatiilor tehnice
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

GEOTER-COM

Preţul ofertei: 153 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

ICS CRISTINA MOLD-ROM SIMPEX

Preţul ofertei: 162 501 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări