Reparația capitală a Casei de Cultură
până la 04.07.2020 15:00
până la 14.07.2020 15:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
-
caiet de sarcini 2.semnat (1).pdf
caiet de sarcini 2.semnat (1).pdf
ID: 709fa3de-a30d-43eb-bce9-1514f4ba4db2
Documentele la ofertă
-
caiet de sarcini 2 (1).semnat (1).pdf
caiet de sarcini 2 (1).semnat (1).pdf
ID: 709fa3de-a30d-43eb-bce9-1514f4ba4db2
Documentele la ofertă
-
documentatia standart (1).semnat.pdf
documentatia standart (1).semnat.pdf
ID: a016a3e4-37eb-42bd-81c5-d0b3881613eb
Documentele la ofertă
-
documentatia standart.semnat.pdf
documentatia standart.semnat.pdf
ID: a016a3e4-37eb-42bd-81c5-d0b3881613eb
Documentele la ofertă
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Fabianca
Hiperteh
KVM Cons SRL
Vicoliv Grup SRL
MEDALMIR
Anagrama-Grup
5AQ INVEST SRL
Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".