Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 422 850 MDL
Perioada clarificărilor: 22 iun 2020, 16:15 - 30 iul 2020, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 30 iul 2020, 10:00 - 7 aug 2020, 9:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Reconstrucția iluminării stradale din or. Cricova, mun. Chișinău (str-le: Chișinăului, Gh. Titov, I. Ciorescu, Al. Mateevici, Veteranilor)
Informația despre anulare
Motivul anulării
Conform Art. 71 alin. (1) din Legea nr. 131/2015
Data anulării
13 iul 2020, 12:05
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2084, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Cricova, str. Chișinăului, 90
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Aliona Vartic
Telefonul de contact
022/430290
Datele achizitiei
Data publicării
22 iun 2020, 16:15
Data ultimilor modificări
13 iul 2020, 12:05
Achizitii.md ID
21025094
CPV
45316110-9 - Instalare de echipament de iluminare stradală
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Data:
22 iun 2020, 16:19
Subiectul întrebării:
Minim ani de experienta specific in exercitarea lucrarilor similare 5 ani
Întrebare:
Potrivit pct. 16 „Criterii de experienţă în cazul achiziţiei de lucrări” din Documentaţia standard pentru realizarea achiziţiilor de lucrări, aprobată prin Ordinul Ministrului Finanţelor nr. 176 din 02.10.2018, demonstrarea nivelului minim de experienţă se efectuează prin prezentarea „contractelor de antrepriză sau subantrepriză, precum şi prin procesulverbal de recepție la terminarea lucrărilor”.
Răspuns (23 iun 2020, 08:35):
Care este întrebarea?
Data:
22 iun 2020, 16:20
Subiectul întrebării:
Minim ani de experienta specific in exercitarea lucrarilor similare 5 ani
Întrebare:
„Criterii de experienţă în cazul achiziţiei de lucrări” din Documentaţia standard pentru realizarea achiziţiilor de lucrări, aprobată prin Ordinul Ministrului Finanţelor nr. 176 din 02.10.2018, ofertantul va dispune de un nivel minim de experiență pentru a se califica cerințelor de îndeplinire a contractului: a. executarea în ultimii 5 ani cel puțin a unui contract cu o valoare nu mai mică de 75% din valoarea viitorului contract, confirmat prin prezentarea contractului de antrepriză sau subantrepriză, precum și prin procesul verbal de recepție la terminarea lucrărilor; sau b. valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală sau mai mare decât valoarea viitorului contract. In acest sens, susținem că, pe de o parte, o astfel de cerinţe nu au suport legal, iar pe de altă parte, aceastea au avea drept efect limitarea participării operatorilor economici la procedura de achiziţie publică în cauză.
Răspuns (23 iun 2020, 08:35):
Care este întrebarea?
Data:
24 iun 2020, 09:38
Subiectul întrebării:
Răspuns (23 iun 2020, 08:35):
Întrebare:
Intrebarea este ca pct.14 din anunt contravine Legii 131 privind achizitiile publice si Documentaţiei standard pentru realizarea achiziţiilor de lucrări, aprobată prin Ordinul Ministrului Finanţelor nr. 176 din 02.10.2018. Eliminati aceasta cerinta sau vom fi nevoiti sa contestam documentatia de atribuire.
Răspuns (24 iun 2020, 15:04):
Cerința stipulată la pct. 14 (14) din anunțul de participare, impusă ca obligatorie de către AC are la bază prevederile art. 22 alin (3) din Legea nr. 131/2015 privind achiziţiile publice.
Data:
10 iul 2020, 11:54
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua ! Anexati va rog Caracteristicile corpurilor de iluminat!
Răspuns (13 iul 2020, 12:04):
Bună ziua! Această procedură va fi publicată repetat în timpul apropiat împreună cu caracteristicile solicitate de Dvs.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.