1
Perioada de actualizare
de la 17.06.2020 15:45
până la 27.06.2020 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 27.06.2020 12:00
până la 07.07.2020 12:00
3
Licitaţie
de la 08.07.2020 14:37
până la 08.07.2020 14:46
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 48 700 MDL
Perioada clarificărilor: 17 iun 2020, 15:45 - 27 iun 2020, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 27 iun 2020, 12:00 - 7 iul 2020, 12:00
Începutul licitației: 8 iul 2020, 14:37

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Laptop
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str.Banulescu Bodoni, 61
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ion Covalenco
Telefonul de contact
+37322402852
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
17 iun 2020, 17:11
Valoarea estimată (fără TVA)
48 700 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
300 MDL
Achizitii.md ID
21024753
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chisinau, str Banulescu-Bodoni, 59, ASEM
Durata contractului
20 iul 2020 03:00 - 20 aug 2020 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
- 15.6" FullHD + Intel® Core™ i7 generatia a 8-a up to 4.0GHz, 8 GB RAM, 256GB SSD+1TB HDD, AMD Radeon R5 M420 2GB Graphics, DVDRW, CR, 1 x HDMI, 1 x VGA, 2 x USB 3.1, 1 x USB 2.0, 1 x Micro SD Card, 1 x Wedge Shaped Lock Slot, 1 x RJ 45, 1 x Headphone , WiFi-AC/BT 4.0, 4cell, HD720p Webcam, Backlit KB EN, FP, Win 10 Pro - 3 year warranty CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 2.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Anunt_de_participare_ASEM_17-06-2020
Specificaţie tehnică
Anunt de participare
17.06.20 15:45
DUAE_ASEM_17.06.2020
Specificaţie tehnică
DUAE
17.06.20 16:49
Documentatia_Standard_ASEM_17-06-2020.
Documentele la ofertă
Documentatie de atribuire
17.06.20 17:11

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 15 315 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Cel mai mic preț. Corespunde cerințelor tehnice.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

TRIOMAC SRL

Preţul ofertei: 36 900 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări