1
Perioada de actualizare
de la 12.06.2020 19:00
până la 26.06.2020 12:57
2
Propunerea ofertelor
de la 26.06.2020 12:57
până la 02.07.2020 03:57
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 7 500 000 MDL
Perioada clarificărilor: 12 iun 2020, 19:00 - 26 iun 2020, 12:57
Perioada de depunere a ofertelor: 26 iun 2020, 12:57 - 2 iul 2020, 3:57

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Reparaţia capitală a Blocului alimentar din cadrul Brigăzii 1 Infanterie Motorizată, în repetare.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Mihail Turanin
Telefonul de contact
078681682
Datele achizitiei
Data publicării
12 iun 2020, 19:00
Data ultimilor modificări
15 iun 2020, 15:44
Achizitii.md ID
21024465
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
lista cantitati de lucrari pe etape.docx
billOfQuantity
12.06.20 19:00
duae cantina.doc
Specificaţie tehnică
12.06.20 19:00
documentația standard.signed.pdf documentația standard.signed.pdf
Documentele la ofertă
15.06.20 14:15
anunt_participare bloc alim. bg.1.signed.pdf anunt_participare bloc alim. bg.1.signed.pdf
tenderNotice
15.06.20 14:15
Data:
15 iun 2020, 15:44
Subiectul întrebării:
Clarificari
Întrebare:
De ce a fost anulata procedura din 10 iunie?
Răspuns (15 iun 2020, 16:06):
Procedura de achiziție publică din data de 10 iunie, a fost anulată în temeiul prevederilor, pct.150, (subpct.1) din Regulamentul privind achiziţiile publice de lucrări, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr.669 din 27.05.2016 care prevede că ,,Autoritatea contractantă, din proprie iniţiativă, precum şi la solicitarea Agenţiei, în urma controlului efectuat, va anula procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică de lucrări, dacă ia această decizie înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de achiziţie publică de lucrări, în cazul în care nu există cel puţin trei ofertanţi, care au întrunit condiţiile de calificare stabilite”.
Data:
17 iun 2020, 09:57
Subiectul întrebării:
Buna ziua
Întrebare:
În caiet de sarcini 1, poz.53 -Matarea golurilor in pereti, cu ancoraj chimic HILTI sau analog, dupa instalatii sau consolidari- indicați vă rog care materiale se exclud și care includ (cu ce consum). Mulțumim anticipat.
Răspuns (17 iun 2020, 16:23):
Materialul ,,Ipsos pentru construcții tip A”, se înlocuiește cu ,,Ancoraj chimic”. Norma de Consum se păstrează.
Data:
17 iun 2020, 11:08
Subiectul întrebării:
Buna ziua
Întrebare:
În caiet de sarcini 2, poz.30 și 31 se repetă.
Răspuns (17 iun 2020, 16:44):
Poziția 31 este inclusă din greșeală.
Data:
18 iun 2020, 10:49
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua, specificati diametrul poz. 108, devizul 2-1-3 ?
Răspuns (18 iun 2020, 12:19):
Diametrul la ,,Автоматический воздухоотводчик” din poziția nr.108, este de 1/2”.
Data:
18 iun 2020, 13:59
Subiectul întrebării:
Buna ziua
Întrebare:
În caiet de sarcini 1 (faza 2, anul 2021), poz.42 - Cornier din aluminiu l = 3m - ce cantitate are ?
Răspuns (18 iun 2020, 15:59):
Poz.42 – Lungimea cornierelor din aluminiu este de 273 m/l.
Data:
18 iun 2020, 14:14
Subiectul întrebării:
Buna ziua
Întrebare:
În caiet de sarcini 1 (faza 2, anul 2021), poz.42 și 54 - Cornier din aluminiu l = 3m - ce cantitate are ?
Răspuns (18 iun 2020, 16:06):
Poz.42 – Lungimea cornierelor din aluminiu este de 273 m/l.
Data:
18 iun 2020, 14:19
Subiectul întrebării:
Buna ziua
Întrebare:
În caiet de sarcini 1 (faza 2, anul 2021), poz.55 S=237.2 m2 x 1.98 kg/m2 = 237.2 kg ?
Răspuns (18 iun 2020, 15:50):
Calculul realizat este corect.
Data:
19 iun 2020, 14:26
Subiectul întrebării:
Buna ziua
Întrebare:
În caiet de sarcini 1 (faza 2, anul 2021), poz. 54 - Cornier din aluminiu l = 3m - ce cantitate are ?
Răspuns (19 iun 2020, 14:33):
La poz. 54 este prevăzută montarea soclului, respectiv nu se necesită corniere.
Data:
22 iun 2020, 13:20
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua. 1) Aceeasi intrebare referitor la Compartimentul 1 (SA) Faza 1, poz 67, se schimba norma din 1,15 in 1,3? si va rog grosimea si/sau parametrii tiglei. 2) Aceeasi referitor la Compartimentul 1 (SA) Faza 2, poz 47.streasina... resursa scinduri geluite (m3) se schimba in Lambriuri cu norma 1,000 m2 ?
Răspuns (22 iun 2020, 13:53):
1) Norma de consum 1.15 se înlocuiește cu 1.3. Grosimea țiglei  va fi de 0,45mm, inclusiv straturile de protectie din polimer. 2) Conform prevederilor Proiectului de execuție, pentru codul de resurse 2010102903497 ,,Scinduri geluite si faltuite” norma de consum 0,04 m3, se înlocuiește cu ,,Lambriu din lemn 12.5mm” norma de consum 1,0 m2.
Data:
23 iun 2020, 16:50
Subiectul întrebării:
Garanţia de bună execuţie a contractului
Întrebare:
Buna ziua Conform Hotărârei de Guvern nr. 669 din 27.05.2016 pentru aprobarea Regulamentului privind achiziţiile publice de lucrări ce prevede: Art.161. Pentru lucrările a căror perioadă de realizare este mai mare de un an, garanţia de asigurare a executării contractului va fi stabilită conform pct. 160 din prezentul Regulament Art.160. Dacă părţile convin, garanţia de asigurare a executării contractului se poate constitui: 1) prin reţineri succesive din plata cuvenită pentru facturile parţiale, cu efectuarea transferului sumei respective la un cont special deschis de către operatorul economic, pus la dispoziţia autorităţii contractante, la o bancă agreată de ambele părţi; 2) prin reţineri succesive directe din plata cuvenită pentru facturile parţiale. Rugam sa modificati cerinta in caietul de sarcini conform Hotărârei de Guvern nr. 669 din 27.05.2016. Multumim anticipat.
Răspuns (24 iun 2020, 12:57):
Potrivit punctelor 160 şi 161 din Regulamentul privind achiziţiile publice de lucrări, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr.669 din 27.05.2016, pentru lucrările a căror perioadă de realizare este mai mare de un an, garanţia de asigurare a executării contractului va fi stabilită prin reţineri succesive, ,,dacă părţile convin”. Totodată, conform pct.157 din acelaşi Regulament, la achiziţia publică de lucrări, autoritatea contractantă va cere ofertantului să depună în timpul încheierii contractului o asigurare a executării lui sub formă de garanţie. Garanţia de asigurare a executării contractului se constituie de către ofertant în scopul asigurării autorităţii contractante de îndeplinirea cantitativă, calitativă şi în perioada convenită a contractului. De aceea, reieșind din complexitatea lucrărilor ce urmează a fi executate şi necesitatea diminuării riscurilor aferente, Grupul de lucru pentru achiziții a decis solicitarea garanţiei pentru buna execuţie a contractului în forma şi condiţiile stipulate în documentaţia de atribuire a prezentei proceduri.
Data:
23 iun 2020, 16:58
Subiectul întrebării:
Buna ziua
Întrebare:
În caiet de sarcini 2, poz.30 și 31 se repetă. DVS a-ti raspuns ca pozitia este inclusa din greseala, concretiza-ti va rog sa o includem si noi sau nu?
Răspuns (24 iun 2020, 12:57):
Reieșind din faptul că poziția 31 se repetă, nu este necesar de fi inclusă repetat.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.