1
Perioada de actualizare
de la 10.06.2020 14:06
până la 25.06.2020 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 25.06.2020 12:00
până la 17.07.2020 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 101 640 000 MDL
Perioada clarificărilor: 10 iun 2020, 14:06 - 25 iun 2020, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 25 iun 2020, 12:00 - 17 iul 2020, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

---
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Bucuriei 12a
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Drăgălin Cristian
Telefonul de contact
+37322212296
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
17 iun 2020, 12:32
Valoarea estimată (fără TVA)
101 640 000 MDL
Achizitii.md ID
21024301
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, Chisinau, mun. Chișinău, str. Bucuriei 12a
Durata contractului
31 iul 2020 03:00 - 30 nov 2020 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație periodică/întreținere a drumurilor publice locale, comunale și străzi amplasate teritorial în mun. Chișinău CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documente licitatie lucrări mun. Chișinău
Documentele la ofertă
Documente de licitație
10.06.20 14:06
DUAE mun. Chișinău
Documentele la ofertă
DUAE
10.06.20 14:06
Anunt de participare lucrari mun. Chișinău
Documentele la ofertă
Anunț de participare
10.06.20 14:06
Anunt participare mun Chisinau engleza
Documentele la ofertă
Anunț de participare
11.06.20 08:44
FDA mun Chisinau engleza
Documentele la ofertă
FDA
11.06.20 08:44
06-22.2481
Documentele la ofertă
Clarificări
11.06.20 14:50

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

S.A. LUSMECON

Preţul ofertei: 112 596 908,24 MDL
Statut: Învingător
Motivul: În baza deciziei grupului de lucru al Î.S.,,Administraţia de Stat a Drumurilor” nr. ocds-b3wdp1-MD-1591786193866 din 20.07.2020 ce ţine de evaluarea rezultatelor licitației publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1591786193866 din 17.07.2020, în vederea achiziţionării lucrărilor de reparație periodică/întreținere a drumurilor publice locale, comunale și străzi amplasate teritorial în mun. Chișinău, vă comunicăm următoarele: Operatorii economici participanți conform documentelor de calificare au prezentat oferte care corespund cerinţelor minime de calificare solicitate prin documentele de licitaţie ce ţine de experienţă similară, asigurare cu personal calificat şi tehnică rutieră specializată care urmează a fi antrenată la execuţia lucrărilor. De asemenea au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-au constituit garanţiile pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării. La evaluarea părţii financiare a ofertelor s-a constatat că operatorii economici participanţi au elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate lucrările şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietului de sarcini. Conform clasamentului cel mai mic preț cu corespunderea cerințelor înaintate a fost propus de operatorul economic S.A.,,Lusmecon,, în sumă de 112 596 908,24 (una sută douăsprezece milioane cinci sute nouăzeci și șase mii nouă sute opt lei, 24 bani) fără TVA și 135 116 289,89 (una sută treizeci și cinci milioane una sută șaisprezece mii două sute opt zeci și nouă lei, 89 bani) inclusiv TVA. Luând în consideraţie specificul lucrărilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei. Contractul de antrepriză va fi încheiat cu ofertantul cîştigător numai după expirarea termenului de așteptare de 11 zile de la data comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de atribuire, în conformitate cu art. 32 (1) lit.a) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţiile pentru ofertă.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Rutador

Preţul ofertei: 114 700 953,50 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Vizualizarea tuturor ofertelor pentru stabilirea a minimului de 3 (trei) operatori economici calificați
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Nouconst

Preţul ofertei: 115 305 036,61 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Vizualizarea tuturor ofertelor pentru stabilirea a minimului de 3 (trei) operatori economici calificați
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări