Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 333 333,33 MDL
Perioada clarificărilor: 28 mai 2020, 9:56 - 9 iun 2020, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor: 9 iun 2020, 8:00 - 15 iun 2020, 9:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Extinderea sistemului de iluminare stradală(etapă finală) în c. Firladeni r-nul Causeni
Informația despre anulare
Motivul anulării
nu s-au calificat 3 oferte viabile
Data anulării
23 iun 2020, 10:57
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
4314, MOLDOVA, Căuşeni, s.Fîrlădeni (r-l Căuşeni), str. Ștefan cel Mare și Sfînt nr. 281
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ion Gangan
Telefonul de contact
067466204
Datele achizitiei
Data publicării
28 mai 2020, 9:56
Data ultimilor modificări
23 iun 2020, 10:57
Achizitii.md ID
21023631
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Data:
3 iun 2020, 13:35
Subiectul întrebării:
documente la oferta
Întrebare:
Buna ziua. Va rugam clarificare ce aveti in vedere cu documentul care trebuie sa-l prezentam indicat in tabel p. 4 Garantia de buna executie, care faceti referire la formularul 3.4. Multumim. Cu respect.
Răspuns (3 iun 2020, 14:29):
Este indicat in Documentația standart, la pg. 25, punctul 7 Adjudecarea contractului
Data:
3 iun 2020, 14:06
Subiectul întrebării:
cerinte fata de echipamente de evidenta noi
Întrebare:
Buna ziua. Va rugam confirmarea DVS, Sa intelegem ca prin "cerințe față de echipamentele de evidență noi montate", aveti in vedere ca pretul ofertat include intocmirea tuturor documentelor de admitere in exploatare a echipamentului de evidenta nou montat (adica: schita-proiect, declaratia, schema electrica, procesele verbale privind masurarile, actele privind lucrarile latente,...)?
Răspuns (4 iun 2020, 11:27):
Pretul ofertat trebuie sa includa si intocmirea tuturor documentelor de admitere in exploatare a echipamentului de evidenta nou montate cit si a corpurilor de iluminat conectate la echipametele de evidenta existente (adica: schita-proiect, declaratia, schema electrica, procesele verbale privind masurarile, actele privind lucrarile latente,...). La fel coordonarile privind determinarea retelelor ingineresti subterane inainte de executarea lucrarilor se fac de catre ofertant.
Data:
3 iun 2020, 14:45
Subiectul întrebării:
documente la oferta
Întrebare:
Am inteles ce scrie in p. 7 pag. 25. Am avut in vedere acest document se prezinta la semnarea contractului si nu la oferta. De ce acest document sta in lista de documente prezentate impreuna cu oferta? Si care formular 3.4 daca in documentatia standart formularul suna altfel?
Răspuns (3 iun 2020, 14:58):
Scuzați. Cred că a fost o greșeală de tipărire. Formularul 3.2 se are în vedere. Se că modifica in curind.
Data:
3 iun 2020, 15:12
Subiectul întrebării:
documente la oferta
Întrebare:
Si totusi, Garantia bancara (in documentatie se cere 1%) sau Garantia de buna executie (in documentatie se cere 5%).
Răspuns (3 iun 2020, 15:18):
Garanția pentru oferta, conform p. 4 este de 1%, garanția de bună execuție, conform p. 7 este de 5%.
Data:
3 iun 2020, 16:43
Subiectul întrebării:
documente la oferta
Întrebare:
care garantie se prezinta la momentul depunerii ofertei?
Răspuns (3 iun 2020, 17:19):
Garanția pentru oferta.
Data:
3 iun 2020, 17:33
Subiectul întrebării:
documente la oferta
Întrebare:
Corectati dar, in anunt si in documentatia standart in tabel punctul 3. Trebuie sa fie garantia pentru oferta si nu garantia de buna executie.
Răspuns (3 iun 2020, 17:34):
Ok. Se va face mîine la prima ora.
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".