Achiziţie publică
21023624
Lucrări de reparație capitală în cadrul IET nr. 123
1
Perioada de actualizare
de la 27.05.2020 23:27
până la 05.06.2020 08:30
până la 05.06.2020 08:30
2
Propunerea ofertelor
de la 05.06.2020 08:30
până la 10.06.2020 10:00
până la 10.06.2020 10:00
3
Licitaţie
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
879 872,88 MDL
Perioada clarificărilor:
27 mai 2020, 23:27 - 5 iun 2020, 8:30
Perioada de depunere a ofertelor:
5 iun 2020, 8:30 - 10 iun 2020, 10:00
Începutul licitației:
nu va fi folosită
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Conform listei cantităților de lucrări prevăzut în caietul de sarcini.
Condițiile special de care depinde îndeplinirea contractului: a) preţul lucrărilor include toate cheltuielile, inclusiv TVA şi trebuie să fie fix pe toată perioada de executare a contractului; b) preţul ofertei se stabileşte de către ofertant în baza cerinţelor care le-a primit de la organizatorul procedurii de achiziție. Cheltuielile suplimentare, volumul lucrărilor incluse în sarcina de lucru dar care nu au fost luate în considerație de ofertant la prezentarea preţului, nu se acoperă de către Beneficiar; c) Participanţii asigură efectuarea lucrărilor în conformitate cu documentaţia de deviz şi se vor conduce de Legea privind calitatea în construcţii nr.721 din 02.02.1996 şi Legea privind protecţia consumatorilor nr.105 din 13.03.2003; Informației Ministerului Dezvoltării regionale și Construcției nr.864 din 01.05.2017 cu privire la determinarea valorii obiectelor de construcții; MO din 12.05.2017 d) Contractul se încheie între beneficiarul de stat şi ofertantul câștigător în termen de 2 zile de la data la care i-a fost remis spre semnare; e) Lucrările vor începe în decurs de 3 zile de la semnarea contractului si primirii ordinului de începere a execuţiei lucrărilor. f)Termenul de garanţie a lucrărilor prestate este de 6 ani din momentul recepţiei lucrărilor; g) Agentul economic va garanta executarea contractului, depunând o garanţie de asigurare a executării contractului în sumă de 5 % din suma contractului, în timpul încheierii contractului. Garanţia de asigurare a executării contractului se constituie de către ofertant în scopul asigurării autorităţii contractante de îndeplinirea cantitativă, calitativă şi în perioada convenită a contractului.
Dirigintele de șantier autorizat pentru îndeplinirea lucrărilor conform caietului de sarcini.
**** Dacă oferta, inclusiv documentele de calificare care o însoţesc, nu corespund cerinţelor prestabilite în prezentul caiet de sarcini sau acestea nu sunt completate, semnate în modul corespunzător, ea va fi respinsă de către autoritatea contractantă, şi nu poate fi rectificată în scopul corespunderii cerințelor înaintate.
Condițiile special de care depinde îndeplinirea contractului: a) preţul lucrărilor include toate cheltuielile, inclusiv TVA şi trebuie să fie fix pe toată perioada de executare a contractului; b) preţul ofertei se stabileşte de către ofertant în baza cerinţelor care le-a primit de la organizatorul procedurii de achiziție. Cheltuielile suplimentare, volumul lucrărilor incluse în sarcina de lucru dar care nu au fost luate în considerație de ofertant la prezentarea preţului, nu se acoperă de către Beneficiar; c) Participanţii asigură efectuarea lucrărilor în conformitate cu documentaţia de deviz şi se vor conduce de Legea privind calitatea în construcţii nr.721 din 02.02.1996 şi Legea privind protecţia consumatorilor nr.105 din 13.03.2003; Informației Ministerului Dezvoltării regionale și Construcției nr.864 din 01.05.2017 cu privire la determinarea valorii obiectelor de construcții; MO din 12.05.2017 d) Contractul se încheie între beneficiarul de stat şi ofertantul câștigător în termen de 2 zile de la data la care i-a fost remis spre semnare; e) Lucrările vor începe în decurs de 3 zile de la semnarea contractului si primirii ordinului de începere a execuţiei lucrărilor. f)Termenul de garanţie a lucrărilor prestate este de 6 ani din momentul recepţiei lucrărilor; g) Agentul economic va garanta executarea contractului, depunând o garanţie de asigurare a executării contractului în sumă de 5 % din suma contractului, în timpul încheierii contractului. Garanţia de asigurare a executării contractului se constituie de către ofertant în scopul asigurării autorităţii contractante de îndeplinirea cantitativă, calitativă şi în perioada convenită a contractului.
Dirigintele de șantier autorizat pentru îndeplinirea lucrărilor conform caietului de sarcini.
**** Dacă oferta, inclusiv documentele de calificare care o însoţesc, nu corespund cerinţelor prestabilite în prezentul caiet de sarcini sau acestea nu sunt completate, semnate în modul corespunzător, ea va fi respinsă de către autoritatea contractantă, şi nu poate fi rectificată în scopul corespunderii cerințelor înaintate.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
27 mai 2020, 23:23
Data ultimilor modificări
27 mai 2020, 23:27
Valoarea estimată (fără TVA)
879 872,88 MDL
Achizitii.md ID
21023624
MTender ID
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Durata contractului
15 iun 2020 18:00 - 30 dec 2021 23:26
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație capitală în cadrul IET nr. 123
CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
Fabianca
Preţul ofertei:
478 877,74 MDL
Statut:
Anulat
Alte temeiuri de respingere a ofertei
13.06.20 16:14
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
dets nota informativă pentru oe.pdf
ID: 0ae28ca8-6237-4fec-aa93-9f8c81e6573b
Detalii privind anularea
10.06.20 10:12
scrisoare de înștiințare 01-15-291 din 13.06.2020.pdf
ID: 38f4d6fb-2908-4183-bac8-72015d99e2f1
Raport de evaluare
13.06.20 16:14
Documentele depuse cu oferta
iet nr.123, dets botanica 2020 for 7.semnat.pdf
iet nr.123, dets botanica 2020 for 7.semnat.pdf
ID: 0695b366-b0c0-403b-b519-ebeb95c5c625
Documente de calificare
Data încărcării:
9.06.20 11:45
Data deschiderii:
10.06.20 10:00
formularulf 3.1 oferta iet 123.semnat.pdf
formularulf 3.1 oferta iet 123.semnat.pdf
ID: 0af71b78-3ec4-4165-90f9-a8e370d8d13e
Documente de calificare
Data încărcării:
9.06.20 11:42
Data deschiderii:
10.06.20 10:00
Documente de calificare
Data încărcării:
9.06.20 12:18
Data deschiderii:
10.06.20 10:00
iet nr.123, dets botanica 2020 for 3.semnat.pdf
iet nr.123, dets botanica 2020 for 3.semnat.pdf
ID: 44c9d424-5a7e-4b10-b30d-360f40daa09b
Documente de calificare
Data încărcării:
9.06.20 11:45
Data deschiderii:
10.06.20 10:00
iet nr.123, dets botanica 2020 for 5.semnat.pdf
iet nr.123, dets botanica 2020 for 5.semnat.pdf
ID: 69072ff7-7047-4432-83ed-8b91cf9ffadd
Documente de calificare
Data încărcării:
9.06.20 11:45
Data deschiderii:
10.06.20 10:00
perioada de garantie asupra lucrarilor.semnat.pdf
perioada de garantie asupra lucrarilor.semnat.pdf
ID: 7f9ad8a7-141a-40cb-9fea-f3ab465d82a6
Documente de calificare
Data încărcării:
9.06.20 11:45
Data deschiderii:
10.06.20 10:00
garantie bancara iet 123.semnat.pdf
garantie bancara iet 123.semnat.pdf
ID: d4d6d8f2-a3df-4668-ac8a-fa49ee043b53
Documente de calificare
Data încărcării:
9.06.20 11:45
Data deschiderii:
10.06.20 10:00
2
Denumirea participantului:
SRL Frabo Grup
Preţul ofertei:
540 253 MDL
Statut:
Învingător
corespunderea caietului de sarcini
13.06.20 16:15
Motivul: corespunderea caietului de sarcini
Documentele de calificare
scrisoare de înștiințare 01-15-291 din 13.06.2020.pdf
scrisoare de înștiințare 01-15-291 din 13.06.2020.pdf
ID: adbda3bb-8e16-4e26-995a-29c2f89f8d26
Oferta câștigătoare
13.06.20 16:15
Documentele depuse cu oferta
oferta (formular 3.1).semnat.pdf
oferta (formular 3.1).semnat.pdf
ID: 39bfbf94-e9a6-43dc-998a-2488016b2f18
Propunere financiară
Data încărcării:
10.06.20 01:16
Data deschiderii:
10.06.20 10:12
Propunere financiară
Data încărcării:
10.06.20 01:16
Data deschiderii:
10.06.20 10:12
garantia bancara 2.semnat.pdf
garantia bancara 2.semnat.pdf
ID: 96bb8c37-122e-4b8f-82cb-6d2fb08db6c1
Documente de calificare
Data încărcării:
10.06.20 08:44
Data deschiderii:
10.06.20 10:12
scrisoare garantie frabo.semnat.pdf
scrisoare garantie frabo.semnat.pdf
ID: a5381e30-b01c-4083-89ac-1ed288dfb42d
Documente de calificare
Data încărcării:
10.06.20 01:16
Data deschiderii:
10.06.20 10:12
Documente de calificare
Data încărcării:
10.06.20 01:16
Data deschiderii:
10.06.20 10:12
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK