1
Perioada de actualizare
de la 27.05.2020 13:55
până la 13.06.2020 07:40
2
Propunerea ofertelor
de la 13.06.2020 07:40
până la 20.06.2020 07:40
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 3 493 000 MDL
Perioada clarificărilor: 27 mai 2020, 13:55 - 13 iun 2020, 7:40
Perioada de depunere a ofertelor: 13 iun 2020, 7:40 - 20 iun 2020, 7:40

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de Abonament și Suport pentru software ”IBM Informix Enterprise Edition”
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Angela Prozorov
Telefonul de contact
022504506
Datele achizitiei
Data publicării
27 mai 2020, 13:55
Data ultimilor modificări
5 iun 2020, 9:53
Achizitii.md ID
21023556
CPV
72261000-2 - Servicii de asistenţă pentru software
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
27.05.20 13:55
duae.docx
Documentele la ofertă
DUAE
27.05.20 13:55
anexa nr.1.signed.pdf anexa nr.1.signed.pdf
Documentele la ofertă
Anexa nr. 1
5.06.20 09:53
anunt de participare.signed.pdf anunt de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
Anunt de participare
5.06.20 09:53
documentatia standard licitatie servicii.docx
Documentele la ofertă
Documentatia standard
5.06.20 09:53
documentatia standard licitatie servicii.signed.pdf documentatia standard licitatie servicii.signed.pdf
Documentele la ofertă
Documentatia standard
5.06.20 09:53
Data:
2 iun 2020, 15:52
Subiectul întrebării:
Clarificare privind data inceperii prestarii Serviciilor de Abonament și Suport
Întrebare:
Stimati reprezentanti ai autoritatii contractante, Conform documentelor procedurii de achizitie, informatia privind data inceperii prestarii Serviciilor de Abonament și Suport arata in felul urmator "Serviciile vor fi prestate din data semnării contractului pe parcursul a 12 luni consecutive" Pentru ca nu este claritate in acest sens va rugam respectuos sa indicati expres termenul prestarii acestor servicii. Va multumim anticipat.
Răspuns (5 iun 2020, 10:02):
Bună ziua! Au fost efectuate modificări în documentația de atribuire privind perioada de prestare a serviciilor. Serviciile vor fi prestate pe parcursul a 12 luni consecutive din data de 01.08.2020.
Data:
10 iun 2020, 08:56
Subiectul întrebării:
Cazier
Întrebare:
Buna ziua, Cu care scop se colicita - "Copia cazierului judiciar al persoanei juridice, confirmată prin semnătura electronică a operatorului economic" ?
Răspuns (11 iun 2020, 07:40):
Bună ziua! Autoritatea contractantă poate solicita ofertanţilor/candidaţilor depunerea cazierului potrivit prevederilor art. 19 alin. (1), alin. (2) și alin. (3) lit. c) și lit. d) din Legea nr. 131/2015 privind achiziţiile publice. Totodată, operatorii economici participanți la procedura de achiziție sunt obligați să completeze formularul standard al Documentul Unic de Achiziții European (DUAE) aprobat prin Ordinul nr. 177 din 09.10.2018 al Ministerului Finanțelor, iar prevederile art. 19 al Legii prenotate sunt incluse în Partea III, litera D, compartimentul ”Motive legate de insolvență, conflicte de interese sau abateri profesionale”. DUAE ”este o declarație pe proprie răspundere care prezintă dovezi preliminare și înlocuiește certificatele eliberate de autoritățile publice sau de părți terțe. […] Ofertanții pot fi excluși din procedura de achiziții publice sau pot fi urmăriți în justiție dacă informațiile din DUAE sunt false, nedivulgate sau nu pot fi susținute prin documente justificative”. Respectiv, potrivit prevederilor art. 20, alin. (7) ”Autoritatea contractantă poate solicita ofertanţilor/candidaţilor să depună toate sau o parte din documentele justificative ca dovadă a informaţiilor cuprinse în DUAE, în orice moment pe durata desfăşurării unei proceduri de achiziții publice, dacă acest lucru este necesar pentru a asigura desfăşurarea corespunzătoare a procedurii” și alin. (8) ”Înainte de atribuirea contractului de achiziţii publice/acordului-cadru, cu excepţia situaţiei contractelor subsecvente atribuite în executarea unui acord-cadru, autoritatea contractantă solicită ofertantului clasat pe primul loc după aplicarea criteriului de atribuire să prezinte documente justificative actualizate prin care să demonstreze îndeplinirea tuturor criteriilor de calificare şi selecţie, în conformitate cu informaţiile cuprinse în DUAE, cu excepţia procedurilor desfăşurate în mai multe etape, cînd documentele justificative sînt solicitate înainte de transmiterea invitaţiilor pentru etapa a doua către candidaţii selectaţi.”
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.