Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21023525
1
Perioada de actualizare
de la
27.05.2020 11:26
până la 11.06.2020 17:29
până la 11.06.2020 17:29
2
Propunerea ofertelor
de la
11.06.2020 17:29
până la 24.06.2020 18:29
până la 24.06.2020 18:29
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
1 620 000 MDL
Perioada clarificărilor:
27 mai 2020, 11:26 - 11 iun 2020, 17:29
Perioada de depunere a ofertelor:
11 iun 2020, 17:29 - 24 iun 2020, 18:29
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Servicii de furnizare, de menținere și extindere a licențelor Oracle, Eviews, Matlab, Vmware, Titus, Verba, Geomant și Mkinsight
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
27 mai 2020, 11:26
Data ultimilor modificări
5 iun 2020, 12:13
Achizitii.md ID
21023525
MTender ID
CPV
72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Servicii de asigurare a accesului la suport anual pentru licențele Matlab
Buget: 439166.67 MDL
Activ
Lotul nr. 2 - Menținerea licențelor pentru soluția OnCall IVR Geomant
Buget: 40833.33 MDL
Activ
Lotul nr. 3 - Servicii de asigurare a accesului la suport tehnic anual pentru produsele program Oracle
Buget: 622500.0 MDL
Activ
Lotul nr. 6 - Servicii de asigurare a accesului la suport anual pentru licențele sistemului de clasificare și marcare a documentelor și a mesageriei electronice TITUS
Buget: 138333.33 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
1. documentele de atribuire.pdf
1. documentele de atribuire.pdf
Documentele la ofertă
27.05.20 11:26
Data:
5 iun 2020, 12:13
Subiectul întrebării:
Termenul de prestare
Întrebare:
Cu referire la Lotul 2, termenul de prestare trebuie să fie în perioada 01.09.2020 - 01.10.2020. Dat fiind faptul că livrarea Serviciilor de asigurare a accesului la suport anual se efectuează până la 15 zile, vă rugăm să modificați termenul de prestare până la 01.10.2020.
Răspuns (9 iun 2020, 17:29):
Bună ziua,
Nu este clară solicitarea Dvs,
Vă rog să detaliați solicitarea.
Mulțumim.
Data:
10 iun 2020, 09:16
Subiectul întrebării:
Termenul de prestare
Întrebare:
Cu referire la Lotul 2, termenul de prestare trebuie să fie în luna septembrie (perioada 01.09.2020 - 01.10.2020). Livrarea acestor servicii se va face maximum în termen de până la 15 zile. Aceasta înseamnă că în cazul câștigării la acest lot, livrarea se va efectua în luna iulie. Astfel, vă rugăm să modificați termenul de prestare a acestor servicii până la 01.10.2020 cu posibilitatea livrării în luna iulie.
Răspuns (10 iun 2020, 10:41):
Bună ziua,
Cu referire la achiziția dată conform documentatiei de atribuire termenul de valabilitate a ofertei trebuie să rămână valabil pe parcursul perioadei specificate de Autoritatea Contractantă ( în cazul dat este 60 zile calendaristice din data deschiderii ofertelor, oferta valabilă pentru un termen mai scurt va fi respinsă de către autoritatea contractantă ca fiind necorespunzătoare conform legislației în vigoare), termen în care este necesar de a fi atribuit contractul de achiziție. Executarea contractului începe numai după intrarea în vigoare a contractului, prin urmare și livrarea propriu-zisă. Totodată, oferta depusă trebuie să respecte cerințele minime solicitate de autoritatea contractantă, altfel ea fiind calificată ca necorespunzătoare. De asemeni Vă rugăm să specificați din ce cauză sunt condiționate aceste 15 zile și de la ce dată se calculează aceste zile, deoarece nu este clar din mesajul Dvs.
Mulțumesc.
Data:
10 iun 2020, 09:21
Subiectul întrebării:
Termenul de prestare
Întrebare:
Cu referire la Lotul 8, termenul de prestare trebuie să fie în luna octombrie (perioada 01.10.2020-01.11.2020). Livrarea acestor servicii se va face maximum în termen de până la 15 zile. Aceasta înseamnă că în cazul câștigării la acest lot, livrarea se va efectua în luna iulie. Astfel, vă rugăm să modificați termenul de prestare a acestor servicii până la 01.11.2020 cu posibilitatea livrării în luna iulie.
Răspuns (10 iun 2020, 10:42):
Bună ziua,
Cu referire la achiziția dată conform documentatiei de atribuire termenul de valabilitate a ofertei trebuie să rămână valabil pe parcursul perioadei specificate de Autoritatea Contractantă ( în cazul dat este 60 zile calendaristice din data deschiderii ofertelor, oferta valabilă pentru un termen mai scurt va fi respinsă de către autoritatea contractantă ca fiind necorespunzătoare conform legislației în vigoare), termen în care este necesar de a fi atribuit contractul de achiziție. Executarea contractului începe numai după intrarea în vigoare a contractului, prin urmare și livrarea propriu-zisă. Totodată, oferta depusă trebuie să respecte cerințele minime solicitate de autoritatea contractantă, altfel ea fiind calificată ca necorespunzătoare. De asemeni Vă rugăm să specificați din ce cauză sunt condiționate aceste 15 zile și de la ce dată se calculează aceste zile, deoarece nu este clar din mesajul Dvs.
Mulțumesc.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK