Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 625 107,20 MDL
Perioada clarificărilor: 21 mai 2020, 15:09 - 31 mai 2020, 13:54
Perioada de depunere a ofertelor: 31 mai 2020, 13:54 - 3 iun 2020, 13:55

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Aciziționarea echipamentului de laborator pentru anul 2020
Informația despre anulare
Motivul anulării
documentatia de atributie necompleta
Data anulării
29 mai 2020, 16:03
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str.Constantin Vîrnav 13
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
IMSP Institutul de Ftiziopneumologie "Chiril Draganiuc"
Telefonul de contact
022 572 213
Datele achizitiei
Data publicării
21 mai 2020, 15:09
Data ultimilor modificări
29 mai 2020, 16:03
Achizitii.md ID
21023223
CPV
33100000-1 - Echipamente medicale
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Data:
22 mai 2020, 15:34
Subiectul întrebării:
Lot 2
Întrebare:
Precizati va rog daca domeniul de temperaturi 0 - 65°C va fi acceptat?
Răspuns (27 mai 2020, 09:44):
Se accepta (dar nu mai joasa de 65)
Data:
22 mai 2020, 15:35
Subiectul întrebării:
Lot 3
Întrebare:
Precizati va rog daca contructia interioara din otel AISI 304L va fi acceptata?
Răspuns (27 mai 2020, 09:45):
Nu sa accepta
Data:
22 mai 2020, 15:42
Subiectul întrebării:
documente oferta
Întrebare:
Potrivit art. art. 33 alin. (14) lit. i) al Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice, pct. 25 din Hotărârea de Guvern nr. 987 din 10.10.2018 pentru aprobarea Regulamentului privind achiziția bunurilor și serviciilor prin cererea ofertelor de prețuri, pe toate documentele ofertelor încărcate de operatorii economici urmează a fi aplicată semnătura electronică. Astfel, solicităm respectuos să modificați cerințele față de semnarea documentelor în conformitate cu prevederile legislative în vigoare.
Răspuns (27 mai 2020, 13:21):
Oferta - Original F3.1.Confirmată prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului. Nu este specifficat ca semnatura si stampila doar umeda, deci se admite semnatura electronica.
Data:
22 mai 2020, 15:53
Subiectul întrebării:
documente oferta
Întrebare:
Buna ziua, dorim sa va atragem atentia asupra faptului ca o parte din formularele solicitate, au fost excluse dupa modificarile legii achizitiilor din octombrie 2018. Din acest considerent va rugam sa actualizati lista documentelor care sunt solicitate de a fi prezentate impreuna cu oferta. Pentru referinta vedeti art. 65 alin 4 din legea cu privire la achizitiile publice.
Răspuns (27 mai 2020, 13:51):
Ne conducem dupa legislatie.
Data:
25 mai 2020, 11:08
Subiectul întrebării:
Licenta de activitate
Întrebare:
Stimata autoritate contractanta,consultati legislatia, deja nu se mai elibereaza licente in domeniul achipamentului medical . Revedeti lista documentelor solicitate
Răspuns (27 mai 2020, 13:51):
Ne conducem dupa legislatie.
Data:
25 mai 2020, 14:36
Subiectul întrebării:
lotul 4
Întrebare:
Valoarea estimativa pentru 2 aparate este prea mica.
Răspuns (27 mai 2020, 13:33):
Noi ne-am condus de pretul de pe sait, care continea pretul estimativ fara TVA.
Data:
25 mai 2020, 15:17
Subiectul întrebării:
Lot 1
Întrebare:
Rugăm să explicația mai detaliat parametrul solicitat ”Capac de închidere a exhaustării”? Ce fel de capac se solicită, care e funcția și destinația acestuia?
Răspuns (27 mai 2020, 13:41):
Este vorba despre dotarea hotei cu supapa la etapa de evacuare a aerului.
Data:
25 mai 2020, 15:26
Subiectul întrebării:
Termen livrare
Întrebare:
Buna ziua, dorim sa va atragem atentia asupra faptului ca pentru unele dintre echipamentele solicitate, in contextul situatiei pandemice globale, toate stocurile au fost epuizate si termenul de producere este de circa 2 luni. Din acest considerent, solicitam respectuos sa extindeti termenul de livrare la cel putin 60 de zile. Va multumim anticipat!
Răspuns (27 mai 2020, 13:44):
Este acceptabil terminul de 60 zile pentru echipamente.
Data:
27 mai 2020, 15:17
Subiectul întrebării:
Anuntul de participare
Întrebare:
Pentru ca modificarile acceptate sa intre in vigoare, va rugam sa incarcati documentatia de atribuire din nou, actualizand modificarile cu privire la termenul de livrare si cele tehnice. In caz contrar, raspunsurile Dvs. nu vor fi putea fi considerate la etapa de evaluare. Totodata, dorim sa va precizam faptul ca in conformitate cu art. 33 alin. (14) lit. i) al Legii nr. 131, pe toate documentele incarcate in platforma trebuie sa fie aplicata doar semnatura electronica. Aceasta este o cerinta normativa obligatorie si nicidecum nu este o alternativa a semnaturii olografe si stampilei.
Răspuns (28 mai 2020, 13:22):
Buna ziua, incercam sa incarcam documentatia de atribuire din nou, dar se suprapun datele si tabelul EXcel nu se poate de modificat. Deci reese ca vom fi nevoiti sa anulam procedura si sa incarcam din nou.
Data:
29 mai 2020, 13:27
Subiectul întrebării:
Garantie pentru oferta
Întrebare:
Buna ziua, care este cuantumul garantiei pentru oferta? 1%?
Răspuns (29 mai 2020, 13:54):
1 % din valoarea ofertei fără TVA.
Data:
29 mai 2020, 15:29
Subiectul întrebării:
Lotul 1 - Hota cu flux laminar
Întrebare:
Capac de inchidere a exhaustarii. Va rugam sa oferiti o descriere mai detaliata a cerintei, deoarec nu este prea calr la ce se refera. Multumim anticipat
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.