1
Perioada de actualizare
de la 20.05.2020 15:57
până la 27.05.2020 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la 27.05.2020 16:00
până la 04.06.2020 14:00
3
Licitaţie
05.06.2020 15:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 339 000 MDL
Perioada clarificărilor: 20 mai 2020, 15:57 - 27 mai 2020, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 27 mai 2020, 16:00 - 4 iun 2020, 14:00
Începutul licitației: 5 iun 2020, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de organizare a alimentatiei copiilor în Tabăra de odihna ,,Speranța,, satul Plop
Informaţia despre solicitant
Denumirea
DIRECTIA EDUCATIE DONDUSENI
Codul fiscal/IDNO
1010601000162
Adresa
MD-5102, MOLDOVA, Donduşeni, or.Donduşeni (r-l Donduşeni), str.Independentii 47
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Grigoriev Gulnara
Telefonul de contact
+37325122748
Datele achizitiei
Data publicării
20 mai 2020, 15:46
Data ultimilor modificări
25 mai 2020, 13:22
Valoarea estimată (fără TVA)
339 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
2 712 MDL
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de evaluare
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD-5102, MOLDOVA, Donduşeni, or.Donduşeni (r-l Donduşeni), str.Independentii 47
Durata contractului
12 iun 2020 15:55 - 31 dec 2020 15:55
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de organizare a alimentatiei copiilor în Tabăra de odihna ,,Speranța,, satul Plop, din subordinea Direcției Educatie Dondușeni CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 30000.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae (5).doc
Documentele la ofertă
25.05.20 13:22
duae (5).semnat.pdf duae (5).semnat.pdf
Documentele la ofertă
25.05.20 13:22
documentatia_standard_cop (7).docx
Documentele la ofertă
documente
25.05.20 13:22
documentatia_standard_cop (7).semnat.pdf documentatia_standard_cop (7).semnat.pdf
Documentele la ofertă
25.05.20 13:22

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL Star_Culinar

Preţul ofertei: 339 000 MDL
Statut: În considerare
Motivul: oferta convenabila
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Activ".
Clarificări