1
Perioada de actualizare
de la 20.05.2020 15:50
până la 02.06.2020 17:00
2
Propunerea ofertelor
de la 02.06.2020 17:00
până la 10.06.2020 08:00
au rămas 6 zile
3
Licitaţie

4
Evaluare

5
Contract

Statut Propunerea ofertelor
Valoarea estimată fără TVA 7 500 000 MDL
Perioada clarificărilor: 20 mai 2020, 15:50 - 2 iun 2020, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor: 2 iun 2020, 17:00 - 10 iun 2020, 8:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Abonează-te
Reparaţia capitală a Blocului alimentar din cadrul Brigăzii 1 Infanterie Motorizată.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
AGENŢIA ASIGURARE RESURSE ŞI ADMINISTRARE PATRIMONIU A MINISTERULUI APĂRĂRII
Codul fiscal/IDNO
1006601001229
Adresa
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Mihail Turanin
Telefonul de contact
078681682
Fax
---
Datele achizitiei
Data publicării
20 mai 2020, 15:50
Data ultimilor modificări
31 mai 2020, 11:15
Achizitii.md ID
21023117
CPV
45453000-7 - Lucrări de reparaţii generale şi de renovare
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de evaluare
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
duae cantina.doc
Specificaţie tehnică
20.05.20 15:50
lista cantitati de lucrari pe etape.docx
billOfQuantity
25.05.20 14:46
2-1-3 ba balti ivc (1)-f1.doc
billOfQuantity
Lista cu cantitaţile de lucrări № 2-1-3 Lucrari tehnico-sanitare (Incalzire, Ventilare, conditionare) actualizată.
31.05.20 11:15
Data:
21 mai 2020, 10:57
Subiectul întrebării:
Procedura de achizitie
Întrebare:
Buna ziua. 1) Publicati va rog caitul de sarcini. 2) Procedura data se considera repetata sau este initiata una noua?
Răspuns (21 mai 2020, 11:07):
1. Lista cantităților de lucrări, este inclusă în Documentația standard, la CAPITOLUL IV. CAIET DE SARCINI. FORMULARUL DE DEVIZ NR.1 – LISTA CU CANTITĂŢILE DE LUCRĂRI, Secțiunea 2. Pag.48. 2. Procedura se consideră una nouă.
Data:
25 mai 2020, 12:23
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua. Publicati va rog caietul de sarcini si in format word.
Răspuns (25 mai 2020, 14:48):
Caietul de sarcini / Lista cantităților de lucrări a fost atașat.
Data:
30 mai 2020, 15:17
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua. 1) FAZA 1, anul 2020 Compartimentul nr.1: Soluții arhitecturale (SA), poz 67, tigla, va rog sa indicati grosimea necesara si clarificare la coeficient, se adauga K=1,3 la norma de 1,15, sau se modifica din 1,15 in 1,3? 2) Compartimentul nr.2: Apeduct și canalizare (AC) Poz 61 si 62 (montare) nu coincide cu poz 64 si 65 respectiv (utilaj), clarificati va rog. 3) Compartimentul nr.3: Încălzire, ventilare și condiționare (IVC). Aceeasi intrebare ca la procedura anulata 3.1)Sunt pozitii la lucrari de montare si utilaj la care cantitatile nu coincid, spre exemplu poz 143 si 150 (montare) = 3 buc, cu 172 (utilaj) = 2 buc; poz 144 si 151 (montare) = 3 buc cu poz 173 (utilaj) =2 buc. 3.2) Pozitiile 134, 141, 148 (montare) aceluiasi deviz, nu se regasesc in utilaj. Va fi utilajul beneficiarului? 3.3) Daca nu este utilajul beneficiarului atunci lipsesc parametrii utilajelor solicitate. 3.4) Poz 191 aceluiasi deviz lipsesc parametrii sistemei, si la lucrari de montare nu se regaseste pozitia. Va rog sa clarificati concret cite bucati si parametri. 4) Compartimentul nr.4: Rețele electrice interioare (REI) poz. 11 la lucrari de montare este indicat 2 buc., dar la poz. 66 la utilaj este indicat 1 buc. Clarificati va rog. 5) Compartimentul nr.6: Automatizare (AVIC) poz 3(montare) 2 buc nu coincide cu poz 40 (utilaj) - 3 buc; poz 24 (montare) 5 buc nu coincide cu poz 62 (utilaj) - 4 buc. 6) FAZA 2, anul 2021 Compartimentul nr.1: Soluții arhitecturale (SA) poz 47, lambriu din lemn 12.5 mm - 241.8 m2, in resurse este schinduri geluite cu norma 0.04 m3 pentru un m2, deci 214.8*0,04=9.672 m3, dar trebuie 241.8*0.0125=2.685 m3, diferenta considerabila, sau schimbam resursa cu alta norma de consum?. Va rugam sa verificati si sa clarificati aceste puncte, dar cel mai bine sa faceti modificarile cuvenite in lista cu cantitatile de lucrari.
Răspuns (31 mai 2020, 14:42):
Faza 1. Anul 2020. 1. Compartimentul nr.1. ,,Soluții arhitecturale”, poz.67. Pentru Țigla metalică se modifică norma de consum, 1,15 se modifică cu 1,3; 2. Compartimentul nr.2. ,,Apeduct și canalizare (AC)” La pozițiile 61 și 62 se iau în calcul cîte 2 buc de Contoare și Manometru, în corespundere cu pozițiile 64 și 65; 3. Compartimentul nr.3. ,,Încălzire, ventilare și condiționare (IVC)”. Lista cu cantitățile de lucrări actualizată a fost atașată pe platforma de achiziții; 4. ,,Compartimentul nr.4: Rețele electrice interioare (REI)”. La poziția 11 se ia în calcul 1 buc, în corespundere cu poziția 66; 5. Compartimentul nr.6: Automatizare (AVIC), Conform prevederilor Proiectului de execuție, pentru poz 3. (montare), se ia în calcul 3 buc, în corespundere cu poz.40 (utilaj); pentru poz 24 (montare) 5 buc, pentru poz.62 (utilaj), se ia în calcul 5 buc, în corespundere cu poziția de montare; Faza 2, anul 2021. 6. Compartimentul nr.1. ,,Soluții arhitecturale (SA)”. Conform prevederilor Proiectului de execuție, pentru codul de resurse 2010102903497 ,,Scinduri geluite si faltuite” norma de consum 0,04 m3, se înlocuiește cu ,,Lambriu din lemn 12.5mm” norma de consum 1,0 m2.
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".