1
Perioada de actualizare
de la 20.05.2020 12:37
până la 30.05.2020 12:30
2
Propunerea ofertelor
de la 30.05.2020 12:30
până la 10.06.2020 13:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 63 000 MDL
Perioada clarificărilor: 20 mai 2020, 12:37 - 30 mai 2020, 12:30
Perioada de depunere a ofertelor: 30 mai 2020, 12:30 - 10 iun 2020, 13:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

pungă 0,5 kg. Standard de referinta: HG nr.611 sau OST 4929-84. Grafic de livrare: 3 ori/săptămână.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Arhanghel Mihail 38
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ursachi Inessa
Telefonul de contact
067113371
Datele achizitiei
Data publicării
20 mai 2020, 12:08
Data ultimilor modificări
20 mai 2020, 12:37
Valoarea estimată (fără TVA)
63 000 MDL
Achizitii.md ID
21023096
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Arhanghel Mihail 38
Durata contractului
1 iul 2020 03:00 - 31 dec 2020 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Chefir 2,5% CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 5200.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
invitatie prod alim sem ii 2020.pdf invitatie prod alim sem ii 2020.pdf
Documentele la ofertă
Invitația de participare
20.05.20 12:37
documentatia_standard_produse alimentare.docx
Documentele la ofertă
Documentația standard
20.05.20 12:37
rechizite bancare_garantie.doc
Documentele la ofertă
Rechizite bancare pentru garanția de ofertă
20.05.20 12:37
duae.doc
Documentele la ofertă
DUAE
20.05.20 12:37

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SA JLC

Preţul ofertei: 57 304 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde cerințelor înaintate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

FPC "Serviabil" SRL

Preţul ofertei: 57 777,78 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări