1
Perioada de actualizare
de la 18.05.2020 15:14
până la 30.05.2020 09:30
2
Propunerea ofertelor
de la 30.05.2020 09:30
până la 07.06.2020 09:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 245 000 MDL
Perioada clarificărilor: 18 mai 2020, 15:14 - 30 mai 2020, 9:30
Perioada de depunere a ofertelor: 30 mai 2020, 9:30 - 7 iun 2020, 9:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

LOTUL – 3. Lucrari de reparație capitală la CCT
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Ion Creangă 4/2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Melnic Violeta
Telefonul de contact
022210335
Datele achizitiei
Data publicării
18 mai 2020, 15:00
Data ultimilor modificări
22 mai 2020, 15:24
Valoarea estimată (fără TVA)
245 000 MDL
Achizitii.md ID
21022965
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Ion Creangă 4/2
Durata contractului
8 iun 2020 15:08 - 31 dec 2020 15:08
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
LOTUL – 3. Lucrari de reparație capitală la CCT CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
DOCUMENTAŢIA STANDARD pentru realizarea achiziţiilor publice de lucrări
Documentele la ofertă
DOCUMENTAŢIA STANDARD pentru realizarea achiziţiilor publice de lucrări
18.05.20 15:14
Formularul standard al Documentului Unic de Achiziții European
Documentele la ofertă
Formularul standard al Documentului Unic de Achiziții European
18.05.20 15:14
Documentele lotului
Caiet de sarcini/Deviz de cheltuieli cct str suceava 103 f 1.rtf
Caiet de sarcini/Deviz de cheltuieli
18.05.20 15:14

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

LIVART PRIM SRL

Preţul ofertei: 140 925,80 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Anserplast

Preţul ofertei: 172 224,61 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări