1
Perioada de actualizare
de la 14.05.2020 18:00
până la 25.05.2020 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 25.05.2020 10:00
până la 04.06.2020 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 196 800 MDL
Perioada clarificărilor: 14 mai 2020, 18:00 - 25 mai 2020, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 25 mai 2020, 10:00 - 4 iun 2020, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform HG nr. 611 din 05.07.2010. PTMD 67-00 400053-058. Brânză de vacă 9%, proaspătă, moale, fără gust și miros străin, slab acidulată, culoarea albă până la galben deschisă. Livrarea 3 ori în săptămână, de la ora 07:00 până la ora 09:00, conform comenzilor de la depozitul instituției. Perioada 01.07.2020-31.12.2020.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Lăcrămioara Crudu
Telefonul de contact
022 857 239
Datele achizitiei
Data publicării
14 mai 2020, 17:37
Data ultimilor modificări
14 mai 2020, 18:00
Valoarea estimată (fără TVA)
196 800 MDL
Achizitii.md ID
21022881
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Durata contractului
1 iul 2020 17:42 - 31 dec 2020 17:46
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Brânză de vacă 9%. CPV: 15500000-3 - Produse lactate
Cantitatea: 4000.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard_bunuri.docx
Documentele la ofertă
14.05.20 18:00
duae.doc
Documentele la ofertă
14.05.20 18:00
contract model.docx
Documentele la ofertă
14.05.20 18:00

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Credoprim SRL

Preţul ofertei: 207 407,41 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerințelor de calificare și selecție solicitate de către autoritatea contractantă.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

AVT LUX COM

Preţul ofertei: 288 000 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări