Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 200 000 MDL
Perioada clarificărilor: 12 mai 2020, 13:43 - 22 mai 2020, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 22 mai 2020, 12:00 - 28 mai 2020, 12:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de proiectare a Sistemelor de Cablare Structurală în incinta sediilor IGC al MAI
Informația despre anulare
Motivul anulării
În temeiul art. 71, pct. (1), lit. d) din Legea 131/2015, privind achizițiile publice, autoritatea contractantă, din propria iniţiativă, anulează procedura de atribuire a contractului de achiziţii publice, dacă ia această decizie înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de achiziţie publică, în cazul în care au fost depuse numai oferte care nu au fost elaborate şi prezentate în conformitate cu cerinţele cuprinse în documentaţia de atribuire.
Argumentare: În rezultatul examinării raportului nr. 1891 din 09.06.2020, depus de către Șef al Serviciului tehnologii informaționale a IGC, Alexandru Putere, privind evaluarea specificației tehnică depusă de către operatorul economic “Rapid Link” SRL.
Astfel, în urma evaluării specificației tehnice (F4.1) sau constatat un șir de abateri și necorespunderi manifestate prin lipsa ofertelor pentru mai multe soluții tehnice obligatorii stipulate în caietul de sarcini și anume lipsesc cerințele față de sistema de securitate fizică solicitate în caietul de sarcini, după cum urmează:
• Alarmă de detectare incendiu - ca parte componentă a celei existente în clădire, sau noua, daca în clădire lipsește sau este nefuncțională;
• Sistem de control al accesului fizic cu gestionare centralizată;
• Sistem de alarmă de efracție, cu posibilitatea de monitorizare centralizată.
Informarea operatorilor economici despre deciziile grupului de lucru pentru achiziții:
Data anulării
22 sept 2020, 10:58
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gheorghe Asachi, 65 A
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Mariana Ciobanu
Telefonul de contact
022739368
Datele achizitiei
Data publicării
12 mai 2020, 13:43
Data ultimilor modificări
22 sept 2020, 10:58
Achizitii.md ID
21022715
CPV
79900000-3 - Diverse servicii comerciale şi servicii conexe
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.