+373 22 003 999

Vă rugăm să ne adresați întrebările dvs. la adresa de e-mail info@achizitii.md sau în chat.

1
Perioada de actualizare
de la 12.05.2020 12:41
până la 22.05.2020 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 22.05.2020 14:00
până la 02.06.2020 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 4 117 903 MDL
Perioada clarificărilor: 12 mai 2020, 12:41 - 22 mai 2020, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 22 mai 2020, 14:00 - 2 iun 2020, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație, săpătură mecanică, îmbracaminte de beton asfaltic pentru drumul L251 Drum de acces spre satul Hîtrești – conform caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 5902, MOLDOVA, Făleşti, or.Făleşti, str.Ștefan cel Mare, 50
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Prodan Alexandr
Telefonul de contact
+37325922915
Datele achizitiei
Data publicării
12 mai 2020, 12:01
Data ultimilor modificări
12 mai 2020, 12:41
Valoarea estimată (fără TVA)
4 117 903 MDL
Achizitii.md ID
21022703
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 5902, MOLDOVA, Făleşti, or.Făleşti, str.Ștefan cel Mare, 50
Durata contractului
4 iun 2020 12:40 - 30 dec 2021 12:40
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparatie a drumului L251 Drum de acces spre satul Hîtrești CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Specificaţie tehnică
caiet de sarcini/lista cu cantitati de lucr[ri
12.05.20 12:41
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
tenderNotice
anunt/invitatie de participare
12.05.20 12:41
duae.doc
Documentele la ofertă
documentul unic de achizitii european
12.05.20 12:41
fisa de date a achizitiei.pdf fisa de date a achizitiei.pdf
Documentele la ofertă
fisa de date a achizitiei
12.05.20 12:41
documentatia_standard_lucrari.docx
Documentele la ofertă
documentatia standart pentru lucrari
12.05.20 12:41

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IPS ”Corsag” SRL

Preţul ofertei: 3 097 535,44 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Conform deciziei grupului de lucru
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SA Drumuri Bălți

Preţul ofertei: 3 316 029,65 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Vicoliv Grup SRL

Preţul ofertei: 3 610 102 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Activ".
Clarificări