1
Perioada de actualizare
de la 06.05.2020 15:40
până la 18.05.2020 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 18.05.2020 12:00
până la 29.05.2020 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 84 347 500 MDL
Perioada clarificărilor: 6 mai 2020, 15:40 - 18 mai 2020, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 18 mai 2020, 12:00 - 29 mai 2020, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

---
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Bucuriei 12a
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Drăgălin Cristian
Telefonul de contact
+37322212296
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
6 mai 2020, 15:40
Valoarea estimată (fără TVA)
84 347 500 MDL
Achizitii.md ID
21022555
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, Chisinau, mun. Chișinău, str. Bucuriei 12a
Durata contractului
15 iun 2020 03:00 - 31 dec 2021 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reabilitare a drumului R31 R30-Tudora-Palanca - frontiera cu Ucraina, km 0+000 – 11+000 CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
DUAE R31 Tudora-Palanca
Documentele la ofertă
DUAE
6.05.20 15:40
documente licitatie lucrări R31 Tudora-Palanca actualizat
Documentele la ofertă
Documente de licitație
6.05.20 15:40
Tudora-Palanca sistem rutier modificari (1)
Specificaţie tehnică
Memoriu tehnic
6.05.20 15:40
Anunt de participare lucrari R31 Tudora-Palanca actualizat
Documentele la ofertă
Anunț de participare
6.05.20 15:40

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

S.A. LUSMECON

Preţul ofertei: 94 274 834,31 MDL
Statut: Învingător
Motivul: În baza deciziei grupului de lucru al Î.S.,,Administraţia de Stat a Drumurilor” nr. ocds-b3wdp1-MD-1588768193935 din 04.06.2020, ce ţine de evaluarea rezultatelor licitației publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1588768193935 din 29.05.2020, în vederea achiziţionării lucrărilor de reabilitare a drumului R31 R30-Tudora-Palanca - frontiera cu Ucraina, km 0+000 – 11+000, vă comunicăm următoarele: Procedura de achiziții este repetată din considerente că licitația publică nr. ocds-b3wdp1-MD-1585544520340 din 04.05.2020 a fost anulată, din motiv că numărul de ofertanți care întrunesc cerințele de calificare și selecție a fost mai mic decît numărul minim prevăzut pentru această perioadă. Operatorul economic calificat a prezentat oferta care corespunde cerinţelor minime de calificare solicitate prin documentele de licitaţie ce ţine de experienţă similară, asigurare cu personal calificat şi tehnică rutieră specializată care urmează a fi antrenată la execuţia lucrărilor. De asemenea au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-a constituit garanţia pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării. La evaluarea părţii financiare a ofertei s-a constatat că operatorul economic calificat a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate lucrările şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietului de sarcini. Cel mai mic preț cu corespunderea cerințelor înaintate a fost propus de operatorul economic S.A.,,Lusmecon,, în asociere cu S.R.L.,,Dromas-Cons,, în sumă de 94 274 834,31 (nouăzeci și patru milioane două sute șaptezeci și patru mii opt sute treizeci și patru lei, 31 bani) fără TVA și 113 129 801,17 (una sută treisprezece milioane una sută douăzeci și nouă mii opt sute unu lei, 17 bani) inclusiv TVA. Luând în consideraţie specificul lucrărilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei. Contractul de antrepriză va fi încheiat cu ofertantul cîştigător, în conformitate cu art. 31 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţiile pentru ofertă.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări