Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 305 000 MDL
Perioada clarificărilor: 6 mai 2020, 10:41 - 12 mai 2020, 12:02
Perioada de depunere a ofertelor: 12 mai 2020, 12:02 - 15 mai 2020, 12:02

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Imprimanta, consumabile si deservirea tehnica.
Informația despre anulare
Motivul anulării
Înaintarea constestației și așteptarea deciziei din partea Agenției Nationale pentru Soluționarea Contestațiilor.
Data anulării
15 mai 2020, 11:55
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Bucuresti, nr. 68
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vladislav Fesic
Telefonul de contact
+37369800078
Datele achizitiei
Data publicării
6 mai 2020, 10:29
Data ultimilor modificări
15 mai 2020, 11:55
Achizitii.md ID
21022520
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Anulată
Data:
8 mai 2020, 16:44
Subiectul întrebării:
Parametrii tehnici
Întrebare:
Buna ziua, spuneti-mi va rog echipamentul cu care am putea participa, trebuie obligatoriul sa fie nou? sau putem participa cu un echipament produs in 2019 dar de mana doua?
Răspuns (9 mai 2020, 08:36):
Bună ziua. Echipamentul solicitat obligatoriu trebuie să fie nou. Vă mulțumim pentru atenție. O zi frumoasă.
Imprimanta, consumabile si deservirea tehnica.
Data:
8 mai 2020, 19:39
Subiectul întrebării:
Parametre tehnice si conditii de deservire
Întrebare:
Volum lunar 3000000 pagini/luna Volum recomandat minim 700000 pagini/luna (minim). Что это значит? Какой объем печати в месяц? Исходя из вашего требования гарантии сроком 24 месяца и объема, указанного выше, означает что аппарат должен отпечатать 72000000 страниц в течении 2-х лет? Могли бы вы указать срок службы аппарата, указанный производителем и расшифровать объем печати? Слово “minim” указано очень много раз, а в таких характеристиках как, разрешение печати, размер экрана, количество кассет и другие, не влияют на выполнение Infocom задачи по печати фактур. Например, оптимальное кол-во кассет может быть 2 или 3, а разрешение 600 x 600. Могли бы вы исключить его? Lot 1.2 и 1.3. Сonsumabile si deservire pentru 1100000 copii A4. Учитывая заявленный объем в 700000 страниц, означает ли, что вам требуется сервис всего на 1,5 месяца работы? Какие шаги по сервису вы собираетесь предпринять через указанный срок?
Răspuns (9 mai 2020, 13:48):
Bună ziua. Referitor la întrebările Dstră, vă putem răspunde următoarele: - După cum ați citit și în caietul de sarcini, volumul tipărit începe cu 170.000 foi A4 astea sunt numai avize de plată( care trebuiesc tipărite intr-o perioadă restrînsă de timp 4-5 zile). -ÎM Infocom nu numai avize publică, de aceea avem nevoie de o imprimantă care să aibă viteză mare de printat în timp scurt. -Referitor la rezoluție pentru unele lucrări care le prestăm avem nevoie de calitate înaltă și respectiv rezoluția ridicată. -Garanția la imprimantă trebuie să fie nu mai puțin de 24 luni. -Cerințele tehnice sunt stipulate reeșind din tipul lucrărilor planificate pentru a fi executate. Vă mulțumim frumos pentru scrisoare. Să aveți o zi bună.
Data:
9 mai 2020, 11:58
Subiectul întrebării:
Разходники
Întrebare:
Можно участвовать с неоригинальными расходниками? или обезательно надо предоставить оригинал?
Răspuns (9 mai 2020, 14:12):
Bună ziua. Se acceptă consumabile numai originale. Vă mulţumim pentru mesaj. O zi bună.
Data:
9 mai 2020, 11:58
Subiectul întrebării:
Volumul lunar
Întrebare:
Va rog sa clarificati pentru ce aveti nevoie de volum de 3 milioane de imprimari a imprimantei, pe cand volumul indicat in caietul de saricini privind achizitia constituie: 200 mii-1 milion imprimari luna?
Răspuns (9 mai 2020, 14:17):
Bună ziua. Referitor la volumul pe care îl tipărim într-un interval restrîns de timp, avem nevoie de o imprimantă care să poată tipări un volum mare, cu viteză înaltă de tipar. Vă mulţumim pentru întrebare. Să aveţi o zi bună.
Data:
9 mai 2020, 17:15
Subiectul întrebării:
volum 3 milioane
Întrebare:
echpament solicitat cu viteza de 110ppm, poate tipari pe ora 6600 pagini A4 (110x60), pe zi 52800 (8x6600), pe luna 1161600 (22x5280). Fizic nu poate tipari volum 3 mln, deacea acest criteriu din caiet de sarcin nu este corect.
Răspuns (10 mai 2020, 11:56):
Bună ziua. Vă mulțumim pentru implicarea D-stră la efectuarea calculelor. Vrem să precizăm că volumul minim de 170.000 foi A4 trebuie tipărite in 4 zile... restul lucrărilor se efectuează pe parcursul întregii luni. Mulțumim. O zi frumoasă.
Data:
9 mai 2020, 17:20
Subiectul întrebării:
Rezolutie imprimare 2400x2400
Întrebare:
calitate înaltă și respectiv rezoluția ridicată nu are sens in tiparul textelor. Rezolutie inalta are sens in producerea cartilor si fotografiilor. Este destul de lasat paramentul 1200x1200 dpi.
Răspuns (10 mai 2020, 11:57):
Bună ziua. Ca precizare vă informăm ca ÎM Infocom calculează și tipărește nu numai avize de plată.
Data:
9 mai 2020, 17:33
Subiectul întrebării:
service pentru 110000
Întrebare:
1.Могли бы вы запросить стоимость сервиса в месяц, а не на 110000 страниц? не логично запрашивать стоимость на 6 месяцев, так как впоследствии цены могут быть повышены как на материалы, так и на услуги. 2.Могли бы вы запросить условия обслуживания в пересчете за страницу, поскольку этот критерий наиболее важный для печати больших объемов фактур? 3. Как вы считаете, размер экрана и кол-во кассет, являются важными характеристиками для печати фактур?
Răspuns (10 mai 2020, 11:57):
Bună ziua. Mulțumim pentru scrisoarea Dstră. Vă aducem la cunoștință următoarele: - ÎM Infocom este o întreprindere municipală, bugetul de cheltuieli este planificat pentru un an înainte, consultat și aprobat de Primăria orașului Chișinău, de aceea cheltuielile noastre nu depinde de factori externi (valutele străine ca exemplu). - În caietul de sarcini a expus necesitățile noastre, Dstră prezentați condițiile care le aveți. - Referitor la ecran și numărul de sertare, sigur are o mare importanță pentru ușurarea lucrului personalului ce deservește echipamentul de tipar.
Data:
10 mai 2020, 11:13
Subiectul întrebării:
Несоответствие скорости печати оборудования требуемой нагрузки в срок 4-5 рабочих дней
Întrebare:
Для требуемой нагрузки в срок 4-5 рабочих дней – до 1 100 000 оттисков в течении 5-и рабочих дней при рабочем дне в 8 или 16 (две смены) часов необходимы две машины. Расчет: 1100000 оттисков /5 рабочих дней = 220000 оттисков / 8 рабочих часов = 27500 / 60 минут = скорость печати 458 оттисков в минуту. Работа в две смены (16 часов): 1100000 оттисков /5 рабочих дней = 220000 оттисков / 16 рабочих часов = 13750 / 60 минут = скорость печати 229 оттисков в минуту. Это если машина печатает без перерыва, а есть технологические паузы на загрузку бумаги и техническое обслуживание машины. Оборудования, печатающего переменные данные с такой скоростью не существует, во всяком случае в таком ценовом диапазоне. Конкретизируйте, пожалуйста условия эксплуатации оборудования.
Răspuns (10 mai 2020, 11:56):
Bună ziua, menționăm că calculele făcute nu sunt relevante pentru în cazul nostru. Puteți citi întrebările și răspunsurile anterioare. Vă informăm că toate calculele și datele expuse in caietul de sarcini, au fost efectuate reeșind din realitățile si necesitățile ÎM Infocom. O zi bună.
Data:
10 mai 2020, 11:27
Subiectul întrebării:
Рекомендованный срок службы оборудования
Întrebare:
Цифровая печатная техника имеет такую характеристику как "Рекомендованный срок службы оборудования" или "ресурс" или "надежность". После обозначенного срока эксплуатационные технические расходы становятся экономически неэффективными. Этот срок влияет на стоимость оборудования. Без этой характеристики - сравнение предложений становится некорректным. Таким образом амортизация оборудования участвует в расчете себестоимости оттиска. Именно себестоимость оттиска должна быть критерием для сравнения оборудования. При нагрузке 1100000 в месяц за требуемый гарантийный период 24 месяца машина должна отработать 1100000 х 24 = 26400000. Значит машина должна иметь ресурс больше. Не списывать же ее сразу после истечения гарантийного периода.
Răspuns (10 mai 2020, 12:00):
Bună ziua, citiți vă rugam răspunsurile anterioare
Data:
10 mai 2020, 11:30
Subiectul întrebării:
Передача базы данных.
Întrebare:
Вы требуете от обслуживающей компании в случае невозможности оперативного ремонта произвести печать на собственном оборудовании. Какова при этом будет процедура передачи базы данных для печати счетов?
Răspuns (10 mai 2020, 11:59):
Bună ziua. Adițional se va discuta.
Data:
10 mai 2020, 11:42
Subiectul întrebării:
Ассортимент требуемой печатной продукции
Întrebare:
Обозначьте, пожалуйста, какого типа документация будет печататься, кроме счетов. Стоимость расходных материалов для оттиска производится исходя из типа печатных материалов. Например, обычный счет печатается заполнением не более 10%, а продукция, которую Вы планируете печатать с качеством минимум 2400х2400 dpi на бумагах плотностью 300 грамм на м.кв. может иметь заполнение близкое к 100%. Отсутствие конкретного перечня печатной продукции с указанием качества и степени заполнения приведет к некорректному сравнению стоимости расходных материалов на 1100000 оттисков. Также, использование плотных сортов бумаги увеличивает стоимость обслуживания, приводя к износу узлов подачи бумаги.
Răspuns (10 mai 2020, 12:02):
Bună ziua. Parametrii tehnici sunt in caietul de sarcini. Mulțumim pentru atenție.
Data:
10 mai 2020, 11:58
Subiectul întrebării:
сервис
Întrebare:
скажите пожалуйста, обслуживание нового аппарата на какой срок нужно предоставить?
Răspuns (10 mai 2020, 12:01):
Bună ziua, citiți caietul de sarcini
Data:
10 mai 2020, 16:03
Subiectul întrebării:
Несоответствие скорости печати оборудования требуемой нагрузки в срок 4-5 рабочих дней (повторно). Уточнение документов закупки.
Întrebare:
Расчет как раз сделан в соответствии с пунктом 2.1. Scopul contractului. CAIET DE SARCINI: Achiziţia unui sistem de imprimare(imprimantă) pentru a efectua tiparul necesar de avize de plată si ulterior a altor volume de tipar . Important in perioada de tiparire a avizelor 4-5 zile lucratoare, trebuie tiparite de la 170000 pînă la 1100000 avize A4. Именно в период печати счетов 4-5 дней - до 1100000 А4. Вот мы и сделали расчет по Вашим максимальным требованиям - 1100000 за 5 рабочих дней. Уточните, пожалуйста, реальные объемы. Настоятельно просим привести документы закупки в соответствие с Вашими ответами на все вопросы выше. Благодарим за понимание.
Răspuns (11 mai 2020, 15:56):
Bună ziua. Vă aducem la cunoștință că în decurs de 4-5 zile se tipăresc avizele de plată circa 170.000 pagini A4, restul volumului de până la 1.100.000 pagini A4 se referă la alte lucrări executate și planificate de ÎM Infocom pînă la sfârșitul anului. Toate calculele prezentate în caietul de sarcini au fost efectuate conform necesităților ÎM Infocom.
Data:
12 mai 2020, 11:07
Subiectul întrebării:
Consumabile si deservirea tehnica
Întrebare:
Ati solicitat consumabile si deservire pentru 1100000. Ce este legat de consumabile este clar- calculam pe baza resurselor indicate de producator. Insa nu este clar perioada deservirei, fiindca volum de 1100000 puteti tipari in 6,47 luni, dar puteti si in 4. Rog mult specificati clar perioada de deservire.
Răspuns (12 mai 2020, 11:55):
Bună ziua. Consumabilele și deservirea tehnică va fi până la sfârșitul anului 2020. O zi frumoasă.
Data:
12 mai 2020, 12:00
Subiectul întrebării:
Format tipar
Întrebare:
Buna ziua, va rog sa ne anuntati formatul hartiei care o sa imprimati, doar A4 ? sau va fi tiparul pe A3 apoi il taiati pentru dimensiunea necesara?
Răspuns (12 mai 2020, 12:01):
Buna ziua in mare parte format A4, se prevad si lucrari cu alte formate. Nultumesc
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".