1
Perioada de actualizare
de la 05.05.2020 16:52
până la 16.05.2020 22:06
2
Propunerea ofertelor
de la 16.05.2020 22:06
până la 28.05.2020 08:00
3
Licitaţie

4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 1 842 916,90 MDL
Perioada clarificărilor: 5 mai 2020, 16:52 - 16 mai 2020, 22:06
Perioada de depunere a ofertelor: 16 mai 2020, 22:06 - 28 mai 2020, 8:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

lucrări de reparatie a interiorului Școlii de Arte ”M. Cibotari”, mun. Cahul
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3909, MOLDOVA, Cahul, mun.Cahul, or. Cahul str. P. Independenței nr. 6
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Brînză Snejana
Telefonul de contact
029921949
Datele achizitiei
Data publicării
5 mai 2020, 16:52
Data ultimilor modificări
14 mai 2020, 22:06
Achizitii.md ID
21022509
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard_lucrari (1).semnat (1).pdf documentatia_standard_lucrari (1).semnat (1).pdf
Documentele la ofertă
documentația standard pentru achizitia de lucrări
5.05.20 16:52
duae.doc
Documentele la ofertă
DUAE
5.05.20 16:52
caiet de sarcini. doc.semnat.pdf caiet de sarcini. doc.semnat.pdf
Documentele la ofertă
caiet de sarcini
14.05.20 21:58
Data:
5 mai 2020, 18:02
Subiectul întrebării:
anunt de participare
Întrebare:
De ce nu solicitati din start toate documentele sa fie prezentate la licitatie? Apar suspiciuni referitor la transparenta evaluarii participantilor la licitatia data.
Răspuns (6 mai 2020, 11:59):
Prezentarea ofertei presupune depunerea într-un set comun a propunerii tehnice, financiare, a DUAE și, după caz, a garanției de ofertă. DUAE este o declarație pe proprie răspundere care prezintă dovezi preliminare și înlocuiește certificatele eliberate de autoritățile publice sau de părți terțe. Operatorul economic a cărui informație prezentată în DUAE corespunde cerințelor/condițiilor specificate de către autoritatea contractantă în anunț/invitația de participare, are obligația să prezente la cerere și fără întârziere documentele justificative.
Data:
5 mai 2020, 18:07
Subiectul întrebării:
documentatia
Întrebare:
foarte suspect se pare ca in timp de pandemie apar cerinte stranii. De ce trei zile dar nu o zi, de ce nu 1 saptamina pentru a prezenta documentele solicitate. Ati gasit o modalitate de a face licitatii trucate? La ce bun dar e saitul, daca grupul de lucru isi permite sa tergiversese licitatiile si sa opereze cu date neverificate?
Răspuns (6 mai 2020, 12:08):
Conform IPO 40.4 operatorul economic este obligat să răspundă la solicitarea de clarificare a autorității contractante (atunci cîn solicită documentele de calificare) în maxim trei zile (calendaristice) de la data expedierii acesteia. Autoritatea contractantă a precizat un termen de 3 (trei) zile lucrătoare, considerînd acest termen rezonabil. Notă: pregătirea ofertelor presupune, stimati participanti la procedurile de achizitii, pregătirea tuturor documentelor conform anuntului de participare, inclusiv si a documentelor de calificare. Pentru aceasta aveti la dispozitie 20 (douăzeci) de zile. Acel termen de 3 (trei) zile este pentru a transmite în adresa autorității contractante a documentelor de calificare.
Data:
6 mai 2020, 09:05
Subiectul întrebării:
Referitor la comentariile de sus
Întrebare:
Informati-va corect cum au loc licitatiile, se incarca doar duae , oferta , devizele si gb, restul se prezinta in termen de trei zile daca sunteti declarati cistigator, mai cititi legile daca totusi sinteti participanti.
Răspuns (6 mai 2020, 12:10):
Repect pentru operatorii economici care se documenteaza atunci cînd participă la procedurile de achizitii.
Data:
6 mai 2020, 11:11
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua, caitul de sarcini cuprinde doar 43 de pozitii ? La lucrari electrice lipsesc lucrari de demontare...!!! Cam slab caietul de sarcini, par sa fie ca niste lucrari adaugatoare...
Răspuns (6 mai 2020, 12:12):
Acolo demontările s-au făcut anterior. Vă rog obiectii concrete. Cele de tipul ”cam slab” nu ne ajută să înțelegem problema cu care vă confruntați. Suucese la elaborarea ofertelor. Îndemnăm operatorii economici interesați să vină la fața locului să vadă amplasamentul obiectului.
Data:
8 mai 2020, 10:38
Subiectul întrebării:
Buna ziua
Întrebare:
În caiet de sarcini poz.4 CN53A dar denumirea -Aplicarea manuala a chitului pe baza de ipsos "Eurofin" grosime 1,0 mm pe suprafetele peretilor, coloanelor si tavanelor - nu coincide.
Răspuns (8 mai 2020, 11:42):
Cu ce nu coincide?
Data:
8 mai 2020, 11:52
Subiectul întrebării:
caietul de sarcina
Întrebare:
amestec uscat pe gips carton de 5 mm de executat anul acesta sau la anul? pentru ce amestec uscat daca e destul eurofin? ati adoptat placare de gips carton pentru a evita amesticul uscat. lucrarile nu corespund cu tehnologia proceselor de constructie. dupa logica caietului de sarcina (devizierului ce a elaborat devizul) lipseste plasa. cine a elaborat caietul de sarcina trebuie sa cistige licitatia?
Răspuns (8 mai 2020, 12:16):
Stimati doritori de a participa la procedura de achiziție, rugăm respectuos ca toate întrebările de clarificare să fie făcute clar și la subiect și fără insulte sau ofense la adresa autorității contractante. Licitațiile se cîștigă de acei operatori economici care întocmesc oferte competitive și corecte din toate punctele de vedere și corespund cerintelor de calificare indicate în anunț.
Data:
8 mai 2020, 12:58
Subiectul întrebării:
caietul de sarcina
Întrebare:
Caietul de sarcini este efectuat cu multe neclaritati. Vă rugăm să faceți clarificări la pozitia nr. 3, 18 pentru ce este necesar de tencuit? Dacă tencuim cu 5 mm este nevoie obligatoriu de plasa sintetică ca să nu apară crăpături. Se dublează lucrările. poz. 14 indicați lațimea pervazului. poz. 27 care e diametrul concret? poz. 38 indicați cite pozitii are dulapul? poz. 39 indicați carectiristicile corpurilor de iluminat, concret parametrii. poz. 42 indicați carectiristicile intrerupătoare concret, cite faze, citi amperi.
Răspuns (8 mai 2020, 18:02):
1. Poz.4 CN53A gresit, corect CF57A 2. Poz. 3, 18 – conform caietului de sarcini 3. Poz .14 - se va concretiza dupa placarea peretilor cu placi de gips-carton 4. Poz. 27 – ¾ 5. Poz, 38 – 3 panouri echipate cu 3 intrerupatoare automat 3P 25A(C), 38 intrerupatoare automat 1P 10A (C), 38 intrerupatoare diferentiale AVDT-63 16A/30mA 6. Poz. 36- Led Panel 36W 7. Poz. 42 – Intrerupator 230V/ 10A/IP20
Data:
8 mai 2020, 15:16
Subiectul întrebării:
Răspuns (8 mai 2020, 12:16):
Întrebare:
Grupul de lucru trebuie sa economiseasca banii din buget sau sa cheltuie cit mai multi, in zadar? Rugam respectuos sa analizati si sa verificati caietul de sarcini...
Răspuns (8 mai 2020, 16:10):
Întrebări concrete, Vă rugăm!
Data:
8 mai 2020, 18:08
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Cine a verificat caietul de sarcini?
Răspuns (12 mai 2020, 10:09):
specialistii
Data:
12 mai 2020, 15:19
Subiectul întrebării:
Răspuns (12 mai 2020, 10:09):
Întrebare:
Răspunsuri concrete, Vă rugăm! Numele, Prenumele persoanei atestate care a elaborat si a verificat devizele. Apropo, este un motiv de anulare a procedurii...
Răspuns (12 mai 2020, 16:46):
Acestea reprezinta date cu caracter personal și nu pot fi făcute public.
Data:
12 mai 2020, 16:57
Subiectul întrebării:
Răspuns (12 mai 2020, 16:46):
Întrebare:
Sigur ca aveti un favorit deja pentru aceasta procedura...! In DUAE tot sunt date cu caracter personal!
Răspuns (12 mai 2020, 17:21):
DUAE este parte a ofertei, iar completarea acestuia este obligatorie pentru participanții la procedurile de achiziție. În scopul înlesnirii procesului de elaborare a ofertei, Vă recomandăm să studiați Legea nr. 131 din 03.07.2015, privind achizițiile publice cu toate modificările și completările.
Data:
13 mai 2020, 12:25
Subiectul întrebării:
LEGE Nr. 721 privind calitatea în construcţii
Întrebare:
Art. 31.(2) Persoanele cu funcţii de răspundere şi control, care îşi îndeplinesc inadecvat obligaţiile de serviciu sau comit abuz în serviciu poartă răspundere disciplinară, administrativă, materială şi penală în modul stabilit de legislaţie. O sa va fie de folos sa studiati aceasta lege.
Răspuns (13 mai 2020, 15:26):
ok
Data:
13 mai 2020, 13:27
Subiectul întrebării:
Pozitia 7,8.
Întrebare:
Pozitia 7,8. Materiale marunte 1,01. ce trebuie de facut in acest caz?
Răspuns (13 mai 2020, 16:45):
O serie de materiale care intră în lucrare în cantităţi mici şi pentru care nu se pot stabili consumuri specifice, sunt denumite “material mărunt” şi se cuprind în norme exprimate în procente din valoarea tuturor materialelor explicitate. Componenţa “materialului mărunt” este specificată în paranteză pentru fiecare caz în parte. (conform INSTRUCŢIUNI privind FOLOSIREA INDICATORULUI DE NORME DE DEVIZ “C” PENTRU LUCRARI DE CONSTRUCŢII INDUSTRIALE, AGROZOOTEHNICE, LOCUINŢE ŞI SOCIAL – CULTURALE)
Data:
14 mai 2020, 11:13
Subiectul întrebării:
caietul de sarcina
Întrebare:
Faceti corectari in caietul de sarcina. Conform logicii si tehnologie proceselor de constructie poz. 3 trebuie inlocuita cu CF57A (Aplicarea manuala a chitului pe baza de ipsos "Eurofin" grosime 1,0 mm pe suprafetele peretilor, coloanelor si tavanului) iar poz. 4 este CN53A dar cu titlul corect conform normativului C Grunduirea suprafetelor interioare a peretilor si tavanelor. poz. 14 indicați lațimea pervazului ca sa includem din start pretul, altfel e posibil ca sa fie pus pret minim apoi se va exclude ca nu corespunde cu dimensiunile reale si in final se va face acord aditional.
Răspuns (14 mai 2020, 22:01):
Caietul de sarcini a fost corectat. Vedeti documetele licitației.
Data:
14 mai 2020, 11:20
Subiectul întrebării:
documentatia
Întrebare:
faceti ordine in caietul de sarcini si introducetil corect. Conform legii devizele trebuie verificate si stampilate. Aceste greseli denota faptul ca nu au trecut verificrea. Codul nu corespunde cu titlul normei conform normativelor. Potrivit prevederilor pct. 25.1 lit. b) din Documentația standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări, aprobată prin Ordinul Ministrului Finanțelor nr. 176 din 05.10.2018, la caz, documentația de atribuire, ofertantul are obligația de a demonstra conformitatea propunerii de executare a lucrărilor cu cerințele prevăzute în caietul de sarcini și lista cu cantitățile de lucrări. În acest scop oferta tehnică va conține documentația de deviz (formularele nr. 3, nr. 5, nr. 7 corespunzător CPL.01.01-2012), conform Formularului de deviz nr. 1 – lista cu cantitățile de lucrări, în speță, caietul de sarcini al autorității contractante. Subsecvent, potrivit pct. 3.2.3 din documentul normativ CPL.01.01-2012 „Instrucțiuni privind întocmirea devizelor pentru lucrările de construcții-montaj prin metoda de resurse”, aprobat prin Ordinul Ministrului Dezvoltării Regionale și Construcțiilor nr. 6 din 23.01.2013, la întocmirea listelor cu cantitățile de lucrări, devizelor locale și calculelor, volumul lucrărilor se determină în baza documentației de proiect (sau în baza descrierii lucrărilor – pentru lucrările de reparație și de restaurare) conform normelor de deviz și regulilor de calcul a volumelor de lucru. Concomitent, pct. 4.2 din documentul normativ menționat supra, prevede că evidențierea resurselor se efectuează în conformitate cu normele de deviz în vigoare pe teritoriul RM: - norme de deviz orientative, care figurează ca Norme de deviz pentru lucrări de construcții, montaj, reparații, restaurare și de punere în funcțiune a mecanismelor, puse în aplicare, începând de la 1 ianuarie 2002 prin ordinele Organului Național de dirijare în Construcții; - baza normativă proprie a utilizatorului, din care fac parte normativele de deviz individuale, care țin cont de condițiile reale de activitate a întreprinderii executant de lucrări. Totodată, dacă indicii de resurse din norma de deviz aprobată diferă de consumurile resurselor reale cu mai mult de 5%, în norma de deviz urmează să fie introduse modificările necesare cu aprobarea de Organul Național de Dirijare în Construcții (ONC).
Răspuns (14 mai 2020, 22:01):
Caietul de sarcini a fost corectat. Vedeti documetele licitației.
Data:
14 mai 2020, 11:25
Subiectul întrebării:
documentatia
Întrebare:
AGENŢIA NAȚIONALĂ PENTRU SOLUȚIONAREA CONTESTAȚIILOR are deja decizii pe acest aspect. Nr. 03d-242-20 Data: 28.04.2020. Comelec-lux SRL a contestat raspunsurile organizatorului licitatiei P Seliste Orhei. Va indemnam sa corectati caietul de sarcina deoarece ca persoane interesate v-om contesta modul de desfasurare a licitatiei si raspunsurile succinte de tipul „ok”.
Răspuns (14 mai 2020, 22:04):
Caietul de sarcini a fost corectat. Vedeti documetele licitației. Raspunsul ”ok” a fost pentru cei care ne-au recomandat sa citim Legea nr. 721 privind calitatea in constructii. Tot aici mentionam că, contestatiile se depun avind la baza motive legale și nu aberații.
Data:
14 mai 2020, 11:26
Subiectul întrebării:
https://www.ansc.md/ro/content/decizii-2020?page=1
Întrebare:
Va rugam sa va informati si sa nu ajungem la anularea procedurii.
Răspuns (14 mai 2020, 16:27):
Vazut
Data:
14 mai 2020, 12:26
Subiectul întrebării:
Invingator
Întrebare:
Stimati participanti, nu va chinuiti degeaba sa participati...deja este cistigator la aceasta procedura...si asta se observa dupa raspunsurile beneficiarului
Răspuns (14 mai 2020, 16:28):
Deocamdata suntem la etapa de pregătire a ofertelor, învingători nu sunt. Acest lucru se va stabili după evaluarea ofertelor în conformitate cu legislația în vigoare.
Data:
15 mai 2020, 17:07
Subiectul întrebării:
caietul de sarcina
Întrebare:
Laminatul din pozitia 18 ce clasa are?
Răspuns (15 mai 2020, 18:43):
Clasa de abraziune 33
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".