1
Perioada de actualizare
de la 24.04.2020 11:00
până la 15.05.2020 14:32
2
Propunerea ofertelor
de la 15.05.2020 14:32
până la 22.05.2020 14:32
3
Licitaţie
de la 25.05.2020 15:00
până la 25.05.2020 15:54
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 724 531,80 MDL
Perioada clarificărilor: 24 apr 2020, 11:00 - 15 mai 2020, 14:32
Perioada de depunere a ofertelor: 15 mai 2020, 14:32 - 22 mai 2020, 14:32

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Lucrări de renovare a trotuarului cu pavaj
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-7201, MOLDOVA, Şoldăneşti, or.Şoldăneşti, or. Şoldăneşti str Victoriei 24
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Raisa Gonţa
Telefonul de contact
027223460, 060107504
Datele achizitiei
Data publicării
24 apr 2020, 11:00
Data ultimilor modificări
13 mai 2020, 14:32
Achizitii.md ID
21022264
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
Lucrări de pavare la IP liceul Teoretic "Ştefan cel Mare" din or. Şoldăneşti
Data:
24 apr 2020, 11:16
Subiectul întrebării:
Anuntul de participare
Întrebare:
Buna ziua incarcati va rog anunt de participare, documentatia standart si duaeul.
Răspuns (30 apr 2020, 12:51):
Buna ziua! Incarcam
Data:
28 apr 2020, 14:51
Subiectul întrebării:
Documentatia
Întrebare:
De ce nu incarcati si restul documentelor? Cum putem elabora oferta fara cerintele Dvs?
Răspuns (30 apr 2020, 12:52):
Incarcam acum
Data:
7 mai 2020, 21:02
Subiectul întrebării:
experienta similara
Întrebare:
Referitor la solicitarea de a demonstra experienta similara al operatorului (p.15, subpunctul 17 din anunt de participare) care sunt cerintele stabilite si valoarea minima cumulata sau solicitata, valoarea pentru un contract, astfel ca operatorul economic sa se considere calificat?
Răspuns (12 mai 2020, 14:22):
Vom schimba în anunţ punctul dat.
Data:
12 mai 2020, 14:33
Subiectul întrebării:
Documentatia
Întrebare:
In raport cu ce solicitatii garantie de 10 ani (maxim) ?
Răspuns (12 mai 2020, 14:45):
În raport cu calitatea pavajului şi execuţia calitativă a lucrărilor
Data:
12 mai 2020, 15:11
Subiectul întrebării:
Documentatia
Întrebare:
Pentru calitatea pavajului se solicita certificat de conformitate iar executia calitativa a lucrarilor - experienta similara iar 10 ani in raport cu ce solicitati la COP de mai putin de un 1mln lei? Vreau sa argumentati de ce puneti maxim la un astfel de COP? Oricum alegeti pretul cel mai scazut si nu va uitati nici la pavaj nici la cine il pune.
Răspuns (12 mai 2020, 15:44):
Noi am indicat că solicităm nu la preţ cel mai scăzut dar preţ şi calitate şi dacă va fi calitate va fi garanţia asigurată deoarece este solicitat certificat de conformitate.
Data:
13 mai 2020, 09:11
Subiectul întrebării:
Documente
Întrebare:
Buna ziua. Nu ce ati modificat in anuntul de participare, dar cu siguranta la experienta nu ati modificat nimic. Totodata rugam insistent sa modificati cerinta pentru demonstrarea experientei si anume in loc de Proces verbal de receptie finala, indicati Proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor plus recomandare la contractele prezentate, ceea ce e corect pentru demostrarea experientei. Va multumim anticipat.
Răspuns (13 mai 2020, 13:16):
Vom adăuga subpunctul 17 la punctul 15, vom adăuga proces verbal la termninarea lucrărilor.
Data:
13 mai 2020, 11:17
Subiectul întrebării:
Licitatia electronica
Întrebare:
Va rugam sa consultati legislatia referitor la licitatia elecronica care nu este compatibila cu licitatia deschisa si nici nu intruneste conditiile necesare pentru petrecerea acesteia. Solicitam respectuos excluderea licitatiei electronice din procedura de achizitii.
Răspuns (13 mai 2020, 13:26):
Va rog frumos unde am indicat ca licitatia este electronica?
Data:
13 mai 2020, 13:36
Subiectul întrebării:
Licitație electronica
Întrebare:
Procedura inițiată de Dvs este în 4 etape: 1. Perioada de actualizare 2. Propunerea ofertelor 3. Licitație care la moment e pe data de 22.05 ora 15.00 și care ar trebui exclusa și 4. Evaluarea ofertelor
Răspuns (13 mai 2020, 14:00):
Decizia Grupului de lucru este că neapărat ar trebui licitaţie electronică deoarece suma este mare.
Data:
13 mai 2020, 14:44
Subiectul întrebării:
Documentatia
Întrebare:
Solicitati garantie bancara?
Răspuns (13 mai 2020, 15:09):
nu
Data:
13 mai 2020, 21:19
Subiectul întrebării:
Documente
Întrebare:
Ati modificat punctul cu experienta, dar tot ati lasat cuvintul "finala". Eliminati va rugam acest cuvint. Multumesc anticipat.
Răspuns (14 mai 2020, 09:50):
Aceasta reprezintă o cerinţă a Grupului de lucru prin solicitarea proceselor-verbale de recepţie finală la terminarea lucrărilor (copii care corespund cu originalul)
Data:
14 mai 2020, 13:49
Subiectul întrebării:
Licitație electronica
Întrebare:
In cazul în care grupul de lucru a hotărît petrecerea licitației electronice, indicați ce anume se licitează și respectați procedura prevazuta de Legea 131/2015. De asemenea aduceți în concordanta anunțul de participare cu documentația standard unde este indicat ca solicitați garanția bancara în mărime de 1%. În caz contrar ne rezervam dreptul de a contesta procedura la ANSC.
Răspuns (14 mai 2020, 17:39):
Pavaj.
Data:
14 mai 2020, 15:29
Subiectul întrebării:
Acte
Întrebare:
Receptia finala a obiectului se face dupa ce expira termenul de garantie pentru lucrarile executate, iar receptia la terminarea lucrarilor se efectueaza cind se termina executarea obiectului si se da in exploatare. Experienta similara se demonstreaza prin prezentarea contractului+procesul verbal la terminarea lucrarilor+recomandare. Informati-va inca o data, sa vedeti daca ati inteles ce cereti dvs. Totodata rugam scoaterea cuvintului "finala"!!!
Răspuns (15 mai 2020, 09:44):
Suntem informaţi.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.