1
Perioada de actualizare
de la 17.04.2020 16:36
până la 22.04.2020 00:00
2
Propunerea ofertelor
de la 22.04.2020 00:00
până la 28.04.2020 00:00
3
Licitaţie
de la 28.04.2020 10:00
până la 28.04.2020 10:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 15 000 MDL
Perioada clarificărilor: 17 apr 2020, 16:36 - 22 apr 2020, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor: 22 apr 2020, 0:00 - 28 apr 2020, 0:00
Începutul licitației: 28 apr 2020, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Întreprinderea afiliată "Tabăra de însănătoșire pentru copii "Avtodorojnik"
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piata Marii Adunari Nationale, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Marina Volcovschi
Telefonul de contact
022233850
Datele achizitiei
Data publicării
17 apr 2020, 13:35
Data ultimilor modificări
17 apr 2020, 19:10
Valoarea estimată (fără TVA)
15 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
60 MDL
Achizitii.md ID
21022155
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piata Marii Adunari Nationale, 1
Durata contractului
30 apr 2020 08:00 - 31 dec 2020 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Întreprinderea afiliată "Tabăra de însănătoșire pentru copii "Avtodorojnik" CPV: 71324000-5 - Servicii de estimare
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
duae_cop_servicii.estimare_17.04.2020.docx
Documentele la ofertă
duae
17.04.20 19:04
documentatia_standard_cop_servicii.estimare_17.04.2020.signed.pdf documentatia_standard_cop_servicii.estimare_17.04.2020.signed.pdf
Documentele la ofertă
documentația standard
17.04.20 19:10

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SC "Rilici-Compani" SRL

Preţul ofertei: 14 820 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Documentele corespund cerințelor înaintate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Bursa Imobiliară “LARA” SRL

Preţul ofertei: 15 000 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări