1
Perioada de actualizare
de la 15.04.2020 13:52
până la 28.04.2020 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 28.04.2020 14:00
până la 11.05.2020 14:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 725 000 MDL
Perioada clarificărilor: 15 apr 2020, 13:52 - 28 apr 2020, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 28 apr 2020, 14:00 - 11 mai 2020, 14:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform anexei nr.1
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, bd. Stefan Cel Mare 134
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Coteț Cristina
Telefonul de contact
+37367497697
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
16 apr 2020, 16:49
Valoarea estimată (fără TVA)
1 725 000 MDL
Achizitii.md ID
21022121
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, În raza mun. Chișinău
Durata contractului
15 mai 2020 03:00 - 31 dec 2020 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de reparare şi de întreţinere a vehiculelor şi a echipamentelor aferente şi servicii conexe CPV: 50100000-6 - Servicii de reparare şi de întreţinere a vehiculelor şi a echipamentelor aferente şi servicii conexe
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Anexa nr. 1
Specificaţie tehnică
specificatii tehnice
15.04.20 13:52
Anunț de participare
Criterii de evaluare
anunt de participare
15.04.20 13:52
Anexa nr. 2
Specificaţie tehnică
Date autovehicule, VIN
16.04.20 16:49

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Tudomar & CO SRL

Preţul ofertei: 100 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta nu corespunde cu cerințele stabilite în documentația de atribuire.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

CROSIN-AUTO S.R.L.

Preţul ofertei: 1 725 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta nu corespunde cu cerințele stabilite în documentația de atribuire.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări