1
Perioada de actualizare
de la 14.04.2020 13:33
până la 27.04.2020 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 27.04.2020 12:00
până la 12.05.2020 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 6 333 500 MDL
Perioada clarificărilor: 14 apr 2020, 13:33 - 27 apr 2020, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 27 apr 2020, 12:00 - 12 mai 2020, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație a podului pe drumul G71 R3 – Ialoveni – Băcioi – Sîngera – R2, km 2

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Bucuriei 12a
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Drăgălin Cristian
Telefonul de contact
+37322212296
Datele achizitiei
Data publicării
14 apr 2020, 13:09
Data ultimilor modificări
21 apr 2020, 18:38
Achizitii.md ID
21022085
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
DUAE G71 km 2
Documentele la ofertă
DUAE
14.04.20 13:33
Anunt de participare lucrari G71 km 2
Documentele la ofertă
Anunț de participare
14.04.20 13:33
6_Memoriul explicativ (Ialoveni)
Specificaţie tehnică
Memoriu tehnic
14.04.20 13:33
documente licitatie lucrări G71 km 2
Documentele la ofertă
Documente de licitație
14.04.20 13:33
10 - 30Memoriu Ialoveni final 17.12(POD)
Specificaţie tehnică
Memoriu tehnic
14.04.20 13:33
Data:
21 apr 2020, 18:38
Subiectul întrebării:
interpretarea cerintei de calificare
Întrebare:
Hristos a inviat! Va rugam sa clarificati cerinta nr.9 din anuntul de participare, legata de experienta similara a operatorilor economici: in cazul, in care se prezinta o experienta in cuantumul solicitat din domeniul de constructie a drumurilor, aceasta va fi luata in considerare la procedura respectiva avand in vedere ca este acelasi domeniu profesional?
Răspuns (22 apr 2020, 08:35):
Da , experiența în execuția lucrărilor rutiere va fi acceptată, cu condiția că întreprinderea este dotată cu tehnică corespunzătoare cerințelor caietului de sarcini și este asigurată cu personal de specialitate.
Data:
25 apr 2020, 12:40
Subiectul întrebării:
Sistemul rutier
Întrebare:
Pentru executarea stratului superior a fundatie se prevede pregatirea si asternerea stratului Recycling tip M h=13 cm. Ce latimea medie are acest strat conform proiectului? Dupa tehnologie el trebuie sa fie mai lat ca stratul inferior din beton asfltic, dar in caietul de sarcini este dat volum calculat pentru suprafata de 2323 m2 (2323 * 0.13 *2.2=664.38 tn). Daca densitatea acceptata este - 2.2 tn/m3 insamna ca volumul dat pentru pregatirea amestecului calculat gresit. Asemanator si situatia cu ciment si piatra sparta, volumul acestor materiale este calculat pentru pregatirea 302 m3 de recycling.
Răspuns (27 apr 2020, 09:43):
Amenajarea stratului de resailing după tehnologie se execută cu finisorul cu aceiași lățime ca și straturile de beton asfaltic h=6cm și h=4cm. Consumul de materiale pentru pregătirea amestecului a fost calculat fără a fi aplicat coeficientul de compactare, din care considerente este necesar de a modifica în poziția 93 din 13,3 tn în 16,02 tn; în poziția 94 din143,1 м3 în 172,5 м3; în poziția 95 din 664,41 tn în 800,8 tn; în poziția 96 din 664,41 tn în 800,8 tn. Solicităm ca modificările date a volumelor să fie luate în calculul de deviz la prezentarea ofertei.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.