Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21022044
1
Perioada de actualizare
de la
12.04.2020 20:33
până la 08.05.2020 13:41
până la 08.05.2020 13:41
2
Propunerea ofertelor
de la
08.05.2020 13:41
până la 17.05.2020 13:41
până la 17.05.2020 13:41
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
1 979 190 MDL
Perioada clarificărilor:
12 apr 2020, 20:33 - 8 mai 2020, 13:41
Perioada de depunere a ofertelor:
8 mai 2020, 13:41 - 17 mai 2020, 13:41
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Lucrări de reparație a acoperișului și a fațadei Gimnaziului nr. 102 din com. Băcioi, s. Brăila, str. Renașterii nr. 14
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-6812, MOLDOVA, mun.Chişinău, s.Băcioi, Independenței 125
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
12 apr 2020, 20:33
Data ultimilor modificări
4 mai 2020, 21:33
Achizitii.md ID
21022044
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
doc standart gimnaziul brăila (1).doc
Istoricul documentului
-
doc standart gimnaziul brăila (1).doc
ID: 29f7a4aa-330c-4f48-9c7a-1bac6569d05b
Documentele la ofertă
-
doc standart gimnaziul brăila.doc
ID: 29f7a4aa-330c-4f48-9c7a-1bac6569d05b
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
20.04.20 17:11
anunt scanat.pdf
anunt scanat.pdf
Istoricul documentului
-
anunt scanat.pdf
anunt scanat.pdf
ID: 357e3bec-35e4-4aca-9c7c-72d1ecc6f92b
Documentele la ofertă
-
anunț gimn 102.doc redactat (2).doc
ID: 357e3bec-35e4-4aca-9c7c-72d1ecc6f92b
Documentele la ofertă
-
anunt de participare.pdf
anunt de participare.pdf
ID: 357e3bec-35e4-4aca-9c7c-72d1ecc6f92b
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
20.04.20 17:14
Data:
14 apr 2020, 11:12
Subiectul întrebării:
Criterii și cerințe de calificare
Întrebare:
Reieșind din faptul că, metoda de resurse pentru calculul devizelor de cheltuieli aferent lucrărilor de construcții a fost implementată în Republica Moldova prin Hotărârea Guvernului nr. 1570 din 09.12.2002 cu privire la măsurile urgente de trecere la noua bază normativă de deviz în construcţii, totodată această metodă este reglementată și pe larg descrisă în documentele normative CPL.01.01-2012 și NCML.01.01-2012, și nici unul din actele normative menționate nu face referire expres la obligativitatea utilizării în acest sens doar a programului Wincmeta, în măsura în care, în Republica Moldova există și alte programe de întocmire a devizelor de cheltuieli în construcții prin metoda de resurse, rugăm respectuos să ne oferiți următoarele clarificări: - ce se are în vedere prin cerința de la pct. 4 din Criterii și cerințe de calificare „În conformitate cu metoda de resurse Winsmeta 2000”?, Solicitarea respectivă apare a fi necesară de clarificat, reieșind din faptul că metoda de resurse este reglementată în Republica Moldova de actele normative menționate supra și nu de către programul (softul) Wincmeta 2000, care este proprietatea unui operator economic privat și nu are statut de act normativ în sensul Legii nr. 100 din 22.12.2017 cu privire la actele normative; - dacă intenționați cumva să respingeți o ofertă care a fost întocmită în conformitate cu actele normative menționate supra, doar că în alt program de întocmire a devizelor de cheltuieli în construcții prin metoda de resurse, decât numitul soft Winsmeta 2000?
Răspuns (14 apr 2020, 14:05):
1. Grupul de lucru creat pentru organizarea licitației este în drept, în conformitate cu legea 131/2015, să stabilească cerințele, condițiile înaintate operatorilor economici, precum și forma, modalitatea prezentării acestora. În legătură cu aceasta, considerăm argumentată solicitarea noastră de a prezenta informația în forma respectivă. Devizul de cheltuieli o fost elaborat în baza proiectului și a fost verificat de către Întreprinderea de Stat Serviciul de Stat pentru verificarea și expertizarea proiectelor și construcțiilor în formatul WinCmeta. Respectiv si ofertele vor fi prezentate în formatul respectiv.
Data:
14 apr 2020, 14:06
Subiectul întrebării:
Criterii și cerințe de calificare
Întrebare:
Ne adresăm către Grupul de Lucru!!! Solicităm respectuos să fie excluse din lista documentelor obligatorii, prezentarea certificatelor ISO9001 și 14001, s-au să fie indicat nu obligatoriu, dar se recomandă;. Totodată solicităm să fie organizată ședința grupului de lucru, cu subiectul descris de a exclude sau nu din lista documentelor obligatorii prezentarea certificatelor ISO solocitate. In cazul refuzului, îndemn să participe la procedură toți Agenții Economici interesați, care chiar nu dețin aceste certificate inutile, iar ulterior dacă vom fi descalificați să ne adresăm către Consiliul Concurenței și CNA, pentru a vedea cît de corectă a fost decizia Grupului de Lucru, și care companie a fost favorizată.
Răspuns (14 apr 2020, 19:43):
Conform Legii 131/2015, grupul de lucru elaborează documentația de atribuire şi alte documente aplicabile în cadrul procedurilor de achiziţie publică. Grupul de lucru a elaborat cerințele față de ofertanți, calitatea materialelor și lucrărilor, astfel încât sa ne asigurăm că vom procura lucrări de o calitate înalta la un preț mic. Toate cerințele sunt în conformitate cu legislația în vigoare. Certificatele ISO 9001 si ISO 14001 sunt acte internațional recunoscute, care atestă un nivel înalt de prestare a serviciilor, nivel pe care ni-l dorim noi. Declarând “acte inutile” asemenea documente, constatam lipsa de respect față de instituții și acte internațional recunoscute precum și valorile europene acceptate de noi. Asemenea acte nu sunt exclusive și se eliberează oricarui agent economic care face dovada calității lucrărilor de un anumit nivel. De aceea nu considerăm a avantaja un anumit OE. AC nu poarta raspunderea pentru faptul ca dvs nu recunoasteți asemenea acte, nu ați optat pentru a le detine, sau nu reusiti sa le obtineti pe parcursul derularii licitatiei.
De aceea am rugamintea să aveți respect fata de instituțiile ce eliberează asemenea acte, față de acte si față de grupul de lucru care a solicitat asemenea condiții. Condamnăm intimidările și învinuirile dvs, și vă îndemnăm în cazul în care considerați că ați fost lezat în vreun drept, să depuneți o contestație în conformitate cu Legea 131/2015. În cazul constatării de către ANSC a careva încălcări, le vom remedia imediat.
Data:
15 apr 2020, 09:59
Subiectul întrebării:
documentatia
Întrebare:
Garantia de buna executie in marime de 10% poate fi primita si ca retineri succesive din platile lunare acumulate pe un cont special ?
Răspuns (15 apr 2020, 10:12):
Da, se permite
Data:
15 apr 2020, 13:07
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua! Va rugam sa incarcati pe platforma caietul de sarcini si in format word. Multumim
Răspuns (15 apr 2020, 18:36):
Executat!
Data:
16 apr 2020, 14:35
Subiectul întrebării:
documente de calificare
Întrebare:
Buna ziua!Solicitam respectuos grupului de lucru al Primariei Bacioi de a revedea cerintele in legatura cu solicitarea certificatele ISO 9001 si ISO 14001 . In situatia care suntem la moment (pandemie la nivel mondial) d-ra solicitati de la agenti economici acte care nu sunt necesare pentru calitatea in constructie (este un interes pu dra !!!!) si asa agentii economici la moment se confrunta cu un sir de probleme la procurari materiale , achitari salarii dar aceste certificate care costa o suma enorma???? .Va interesati citi agenti economici din constructie au acest cerificate din Republica Moldova????
Răspuns (16 apr 2020, 15:37):
La moment, inclusiv acest aspect constituie obiectul unei contestații la ANSC.
Data:
16 apr 2020, 15:38
Subiectul întrebării:
documente
Întrebare:
de ce dar nu suspendati procedura????
Răspuns (17 apr 2020, 11:54):
Procedura se suspendă conform deciziei ANSC.
Data:
17 apr 2020, 13:56
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
La pozitia nr 12 din caietul de sarcini cod resursa CL57B "Montarea si fixarea pieselor pieselor inglobate in beton armat monolit:cu greutatea sub 10 kg" este prevazut montarea confectiilor metalice in centura de beton inclusiv costul confectiilor metalice. ce includem in pozitia 13 cod resurse CA08A "Bulon M20"? Daca includem bulon M20 doar ca cost,atunci de indicat lungimea si de exclus confectiile metalice din pozitia 12???
Răspuns (20 apr 2020, 12:01):
Pozitia 12 CL57B prevede: Montarea si fixarea pieselor inglobate in beton armat monolit: cu greutatea sub 10 kg (nu si costul cofectiilor metalice)!
In pozitia 13 CA08A Bulon M20 buc - aici indicati costul pentru 81 de bucati.
Data:
21 apr 2020, 11:18
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
Capitolul 3.2(Planseul) specificati va rugam densitatea la vata minerala ROCKWOOL pentru poz.35 si 36
Răspuns (22 apr 2020, 11:34):
26 kg/m3
Data:
22 apr 2020, 16:49
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
Specificati va rog la pozitia 44 si 47 din caietul de sarcini cantitatea din resurse la cornier din aluminiu?
Răspuns (24 apr 2020, 22:33):
Aceste poziții nu prevăd cornier de aluminiu
Data:
29 apr 2020, 17:01
Subiectul întrebării:
Caietul de sarcini
Întrebare:
explicatui va rog cu tehnologic sa efectuezi colturile cladirii si aglafurilor fara cornier care trebuie inclus in poz 44, 47? Isasi pozitiile nu au o norma deoarece aceasta s emodifica pentru fiecare obiect in parte in dependenta de ferestre colturi etc.? verificati va rog inca o data. multumesc
Răspuns (1 mai 2020, 13:41):
Norma cornierului este de 0.34
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK