1
Perioada de actualizare
de la 31.03.2020 14:36
până la 13.04.2020 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 13.04.2020 10:00
până la 22.04.2020 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 150 MDL
Perioada clarificărilor: 31 mart 2020, 14:36 - 13 apr 2020, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 13 apr 2020, 10:00 - 22 apr 2020, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Specificația tehnică este descrisă în Anexa 10. Notă: Cantitîțile vor fi oferite conform unității de măsură indicate în Anexa 10.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2059, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Petricani 19
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Sergiu Iovu
Telefonul de contact
022259610
Datele achizitiei
Data publicării
31 mart 2020, 11:53
Data ultimilor modificări
31 mart 2020, 14:36
Valoarea estimată (fără TVA)
150 MDL
Achizitii.md ID
21021826
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2059, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Petricani 19
Durata contractului
1 mai 2020 03:00 - 31 dec 2020 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Cronometru ( taimer ) CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 2.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard_bunuri.docx
Documentele la ofertă
31.03.20 14:36
anunt_de_participare.docx
Documentele la ofertă
31.03.20 14:36
anexa 6-10.xlsx
Documentele la ofertă
31.03.20 14:36
duae.doc
Documentele la ofertă
31.03.20 14:36
anexa 11.doc
Documentele la ofertă
31.03.20 14:36
anexa 1-4.xlsx
Documentele la ofertă
31.03.20 14:36
anexa 5.xlsx
Documentele la ofertă
31.03.20 14:36

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Mic-Tan SRL

Preţul ofertei: 2 300 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări