Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21021749
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
214 771,36 MDL
Perioada clarificărilor:
27 mart 2020, 11:06 - 2 apr 2020, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor:
2 apr 2020, 14:00 - 9 apr 2020, 11:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Iluminat stradal s.Mana
Informația despre anulare
Motivul anulării
Procedura se anuleaza în baza Deciziei ANSC Nr. 03d-239-20 din data: 28.04.2020
Data anulării
4 mai 2020, 13:13
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3545, MOLDOVA, Orhei, s.Selişte (r-l Orhei), s.Seliste r. Orhei
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
27 mart 2020, 11:06
Data ultimilor modificări
4 mai 2020, 13:13
Achizitii.md ID
21021749
MTender ID
CPV
45300000-0 - Lucrări de instalaţii pentru clădiri
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Alimentarea cu energie electrică a sistemelor de iluminat a localităților com Seliște satul Mana
Buget: 214771.36 MDL
Anulată
Data:
29 mart 2020, 15:07
Subiectul întrebării:
Clarificari
Întrebare:
In lista cu cantitatile de lucrari se indica tipul si cantitatea de licrari si materiale, dar nimic nu se spune despre unde si cum sa fie efectuate lucrarile. Conform caror documente va fi evaluarea conformitatii efectuarii lucrarilor? Si cum se va aplica Garanţia de bună execuţie?
Răspuns (29 mart 2020, 21:49):
Lucrările sunt prevăzute pentru întreaga localiate; Conform listei de documente solicitate în anunț; Forma garanției de bună execuție se va decide la încheierea contractului.
Data:
29 mart 2020, 15:24
Subiectul întrebării:
Clarificari
Întrebare:
Divizarea procedurilor de achiziție este interzisă conform art. 76 al Legii nr. 131/2015 privind achizițiile publice și Hotărârii Guvernului nr. 1419/2016 cu privire la aprobarea Regulamentului privind modul de planificare al contractelor de achiziții publice
Răspuns (29 mart 2020, 21:50):
Pentru fiecare localitate au fost alocații separate.
Data:
30 mart 2020, 09:15
Subiectul întrebării:
Позиция 11
Întrebare:
Добрый день, не хватает работы для позиции 11!
Răspuns (30 mart 2020, 21:00):
Poziția 11 este indicat doar material.
Data:
30 mart 2020, 12:31
Subiectul întrebării:
Clarificari
Întrebare:
Nu corespunde codul CPV 45316110-9 Instalare de echipament de iluminare stradală, cu obiectul achizitiei -Alimentarea cu energie electrică a sistemelor de iluminat a localităților com Seliște satul Mana.
Nu corespunde DOCUMENTAŢIA STANDARD pentru realizarea achiziţiilor publice de lucrări publicata in Documentele procedurii de achiziție cu procedura de achiziție:__ Cererea ofertelor de preț _. pentru procedura Cererea ofertelor de pret este alta lista de documente solicitate. Cum se va petrece evaluarea?
Răspuns (30 mart 2020, 21:00):
Oferta trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire. Codul CPV a fost atribuit de către Direcția Economie și Atragerea Investițiilor.
Data:
30 mart 2020, 15:18
Subiectul întrebării:
lista cant. de lucrari
Întrebare:
s.Mana, e corect asa- 170 felinare?
Răspuns (30 mart 2020, 21:00):
Da
Data:
30 mart 2020, 16:09
Subiectul întrebării:
Darea in exploatare????
Întrebare:
Cum o sa fie efectuata darea in exploatare? Racordarea retelei noi construite va fii de la operatorul de distributie (Premier Energy Distribution SRL) sau de la retelel proprii? Cine o sa dea in exploatare retelele respective?
Răspuns (30 mart 2020, 21:06):
Rețele proprii. Lucrarile executate vor fi recepționate de către APL.
Data:
1 apr 2020, 12:42
Subiectul întrebării:
Certificat lipsa datoriilor la FISC.
Întrebare:
Serviciul fiscal este inchis, datorita situatiei de urgenta pe care o avem.
Certificatul lipsa datoriilor la FISC nu il putem obtine.
Puteti excude acest punct din documentatia standard? sau ce alta varianta am putea face?
Răspuns (1 apr 2020, 14:20):
Certificatul privind lipsa sau existența restanțelor față de bugetul public național nu poate fi exclus din lista documentelor solicitate din Anunțul de participare și documentația standard. Oferta Dvs. finală trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire
Data:
1 apr 2020, 13:23
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
p.6- Suporturi -170 buc. Unde e montarea lor? Cine le montează?
p.11-Cablu AVVG 2x1,5 mm2 -170 m Cine -l supendează? De ce ați publicat caiet de sarcini cu abateri ?
Răspuns (1 apr 2020, 14:08):
Lucrările vor fi executate conform devizului de cheltuieli.... AVVG 2x1,5 mm2 este indicat ca material, poziția nr. 11 nu conține manopera și utilaj.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK