Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 570 687,77 MDL
Perioada clarificărilor: 26 mart 2020, 15:09 - 1 apr 2020, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 1 apr 2020, 15:00 - 8 apr 2020, 11:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Iluminat stradal in s.Lucașeuca
Informația despre anulare
Motivul anulării
Procedura se anuleaza în baza Deciziei ANSC Nr. 03d-237-20 din data: 28.04.2020
Data anulării
4 mai 2020, 13:16
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3545, MOLDOVA, Orhei, s.Selişte (r-l Orhei), s.Seliste r. Orhei
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Galesco Andrei
Telefonul de contact
023544438
Datele achizitiei
Data publicării
26 mart 2020, 15:09
Data ultimilor modificări
4 mai 2020, 13:16
Achizitii.md ID
21021726
CPV
45300000-0 - Lucrări de instalaţii pentru clădiri
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Data:
26 mart 2020, 15:17
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Luminozitate : 2700lm ce este acasta?
Răspuns (27 mart 2020, 11:12):
2700 lumeni -Unitate de măsură a fluxului luminos
Data:
26 mart 2020, 15:18
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Temperatura culoare : 6000k-alb/galben rece. Concretizati alb, galben sau rece?
Răspuns (27 mart 2020, 11:13):
Temperatura culoare: alb rece
Data:
26 mart 2020, 15:18
Subiectul întrebării:
Clarificari
Întrebare:
In anunt referinta se face la lista cantitatilor de lucrari, unde este acasta lista?
Răspuns (27 mart 2020, 10:40):
Fisierul atasat ”caiet de sarcini” contine lista cantitaților de lucrari.
Data:
26 mart 2020, 16:15
Subiectul întrebării:
Clarificari
Întrebare:
Care este scopul proiectului? Reesind din denumirea proiectului si cerintele expuse se intelege ca proiectul se refera numei la alimentarea cu energie electrica a unui sistem de iluminat deja existent cu caracterictici luminotehnice care nu pot fi schimbate ?
Răspuns (27 mart 2020, 11:13):
Da-sistem existent.
Data:
27 mart 2020, 11:43
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Răspuns (27 mart 2020, 11:12): 2700 lumeni -Unitate de măsură a fluxului luminos. Intrebare cum luminozitatea - care se masoara cu cd/m2 poate fi reprezentata prin unitatea de masura a fluxului luminos lm?
Răspuns (27 mart 2020, 21:08):
În pașaportul corpului de iluminat indicat în caietul de sarcini este indicată unitatea de masură lumeni.
Data:
27 mart 2020, 11:48
Subiectul întrebării:
Clarificari
Întrebare:
Răspuns (27 mart 2020, 11:13): Da-sistem existent. Intrebare: concretizati ce este existent din sistem de iluminat, daca se achizitioneaza corpuri de iluminat, suport, cablu?
Răspuns (27 mart 2020, 20:59):
Conform caietului de sarcini
Data:
27 mart 2020, 11:50
Subiectul întrebării:
Clarificari
Întrebare:
care documente sunt la baza listei de lucrari? Exista proiect, deviz, de cine e elaborat si verificat?
Răspuns (27 mart 2020, 21:04):
Devizul elaborat de către direcția construcții conform măsurărilor la fața locului, proiect nu există, Lucrările se vor executa conform devizului de cheltuieli
Data:
27 mart 2020, 11:53
Subiectul întrebării:
Clarificari
Întrebare:
Reesind din situatia existenta solicitam sa fie publicat proiectul sau schema monofilara cu verificare, Va multumim de intelegere.
Răspuns (27 mart 2020, 21:05):
Conform devizului de cheltuieli, proiect sau schemă nu există.
Data:
28 mart 2020, 15:20
Subiectul întrebării:
Clarificari
Întrebare:
In baza la ce documente este intocmit deviul de cheltueli?
Răspuns (28 mart 2020, 21:08):
Conform măsurărilor la fața locului.
Data:
29 mart 2020, 15:07
Subiectul întrebării:
Clarificari
Întrebare:
In lista cu cantitatile de lucrari se indica tipul si cantitatea de licrari si materiale, dar nimic nu se spune despre unde si cum sa fie efectuate lucrarile. Conform caror documente va fi evaluarea conformitatii efectuarii lucrarilor? Si cum se va aplica Garanţia de bună execuţie?
Răspuns (29 mart 2020, 21:47):
Lucrările sunt prevăzute pentru întreaga localiate; Conform listei de documente solicitate în anunț; Forma garanției de bună execuție se va decide la încheierea contractului.
Data:
29 mart 2020, 15:24
Subiectul întrebării:
Clarificari
Întrebare:
Divizarea procedurilor de achiziție este interzisă conform art. 76 al Legii nr. 131/2015 privind achizițiile publice și Hotărârii Guvernului nr. 1419/2016 cu privire la aprobarea Regulamentului privind modul de planificare al contractelor de achiziții publice
Răspuns (29 mart 2020, 21:46):
Pentru fiecare localitate au fost alocații separate.
Data:
30 mart 2020, 09:23
Subiectul întrebării:
Позиция 14
Întrebare:
Добрый день, не хватает работы для позиции 14!
Răspuns (30 mart 2020, 20:52):
Poziția 14 este indicat doar material.
Data:
30 mart 2020, 12:35
Subiectul întrebării:
Clarificari
Întrebare:
Nu corespunde codul CPV 45316110-9 Instalare de echipament de iluminare stradală, cu obiectul achizitiei -Alimentarea cu energie electrică a sistemelor de iluminat a localităților com Seliște satul Mana. Nu corespunde DOCUMENTAŢIA STANDARD pentru realizarea achiziţiilor publice de lucrări publicata in Documentele procedurii de achiziție cu procedura de achiziție:__ Cererea ofertelor de preț _. pentru procedura Cererea ofertelor de pret este alta lista de documente solicitate. Cum se va petrece evaluarea?
Răspuns (30 mart 2020, 20:52):
Oferta trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire. Codul CPV a fost atribuit de către Direcția Economie și Atragerea Investițiilor.
Data:
30 mart 2020, 12:37
Subiectul întrebării:
Clarificari
Întrebare:
Răspuns (27 mart 2020, 21:04): Devizul elaborat de către direcția construcții conform măsurărilor la fața locului, proiect nu există, Lucrările se vor executa conform devizului de cheltuieli. In art.14, aln.(1) a legii 163 din 09.07.2010 sunt enumerate Lucrările de construcţie care se pot executa in baza caietului de sarcini fara elaborarea documentatiei de proiect. Lucrari de alimentare cu enerie electrica nu se regasesc in lista. Ca urmare, toate instalaţiile electrice nou montate sau reconstruite vor fi proiectate şi executate în strictă corespundere cu cerinţele avizului de racordare eliberat de furnizor şi cu prevederile normelor, regulamentelor şi altor documente normative în vigoare. Si conform lege 131/2015 Art.4 aln.(2) Valoarea estimată a contractului de achiziţii publice se determină înainte de iniţierea procedurii de atribuire a contractului respectiv. Această valoare trebuie să fie VALABILA la momentul transmiterii spre publicare a anunţului de participare. Valoarea estimată a contractului de achiziţii publice este valabila atunci, cand este bazata pe un deviz verificat, care a fost elaborat in baza unui proiect de executie.
Răspuns (30 mart 2020, 20:58):
Devizul a fost verificat și avizat de către Direcția de Construcții în urma căruia sa stabilit valoarea estimativă a lucrărilor.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.