1
Perioada de actualizare
de la 24.03.2020 14:34
până la 26.03.2020 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 26.03.2020 15:00
până la 31.03.2020 15:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 60 000 MDL
Perioada clarificărilor: 24 mart 2020, 14:34 - 26 mart 2020, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 26 mart 2020, 15:00 - 31 mart 2020, 15:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

conform anexei
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 77
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Victor Pînzari
Telefonul de contact
+37322859466
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
24 mart 2020, 14:51
Valoarea estimată (fără TVA)
60 000 MDL
Achizitii.md ID
21021615
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2012, mun. Chișinău, Bd. Ștefan cel Mare și Sfânt 77
Durata contractului
9 apr 2020 03:00 - 31 dec 2020 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Rechizite de birou CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 54.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
rechizite de birou
Specificaţie tehnică
lista rechizitelor
24.03.20 14:34
rechizite de birou.signed
Specificaţie tehnică
lista rechizitelor
24.03.20 14:34
1 INVITAŢIE DE PARTICIPARE (repetat).signed
tenderNotice
invitatia de participare
24.03.20 14:34

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

RADOP-OPT SRL

Preţul ofertei: 52 240,22 MDL
Statut: Învingător
Motivul: conform scrisorii de instiintare
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Crafti Business SRL

Preţul ofertei: 62 418,30 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări