1
Perioada de actualizare
de la 24.03.2020 15:03
până la 07.04.2020 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 07.04.2020 10:00
până la 20.04.2020 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 105 500 MDL
Perioada clarificărilor: 24 mart 2020, 15:03 - 7 apr 2020, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 7 apr 2020, 10:00 - 20 apr 2020, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

- Implanturile traumatologo ortopedice să fie confecţionate din inox;
- Marcajul producătorului să fie indicat pe fiecare unitate;
- Fiecare lot să fie produs de un singur producător;
- Ofertantul se obligă să accepte schimbul de implante după dimensiuni, la necesitatea instituției, în caz de adjudecare a contractului;
- Certificat CE și/sau Declarație de conformitate în funcție de evaluarea conformității cu anexele corespunzătoare p/u produsele oferite;
- Certificat ISO 13485 p/u produsele oferite;
- Catalogul producătorului și/sau pliant original sau copie p/u produsele oferite, confirmat prin semnătura și ștampila participantului, pe suport hârtie sau în format electronic pe CD (împreună cu fișierul ofertei electronice);
- Instrucțiunea de utilizare tradusă în limba de stat sau altă limbă de circulație internațională (Engleză/Rusă) - la livrare;
- Instruirea specialiștilor în centre de referință specializate a producătorului și/sau la sediul beneficiarului final p/u produsele care nu au fost folosite anterior, în termen de o lună de la solicitare;
- Pentru evaluarea obiectivă a ofertelor, participanții la licitație vor prezenta mostre de fixatoare, utilaj de aplicare și cataloagele producătorilor.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciul achizitii publice
Telefonul de contact
022250809, 022250707
Datele achizitiei
Data publicării
24 mart 2020, 12:42
Data ultimilor modificări
24 mart 2020, 15:03
Valoarea estimată (fără TVA)
105 500 MDL
Achizitii.md ID
21021603
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Durata contractului
1 mai 2020 03:00 - 30 dec 2020 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
5.8.Lăcată cu autofixare laterală prin clic, bara diam.11mm, fișa 5,0mm. CPV: 33183100-7 - Implanturi ortopedice
Cantitatea: 150.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
5.1.Schanz Screws, self-drilling 100mm, diam.3,0mm. CPV: 33183100-7 - Implanturi ortopedice
Cantitatea: 14.0
Unități de măsură: Bucata
3)
Denumirea
5.7.Lăcată cu autofixare laterală prin clic, bara diam.8mm, fișa 4,0mm. CPV: 33183100-7 - Implanturi ortopedice
Cantitatea: 50.0
Unități de măsură: Bucata
4)
Denumirea
5.3.Schanz Screws, self-drilling 100mm, diam.5,0mm. CPV: 33183100-7 - Implanturi ortopedice
Cantitatea: 25.0
Unități de măsură: Bucata
5)
Denumirea
5.2.Schanz Screws, self-drilling 100mm, diam.4,0mm. CPV: 33183100-7 - Implanturi ortopedice
Cantitatea: 125.0
Unități de măsură: Bucata
6)
Denumirea
5.5.Bară externă diam.11mm, lungime 100-400mm. CPV: 33183100-7 - Implanturi ortopedice
Cantitatea: 75.0
Unități de măsură: Bucata
7)
Denumirea
5.6.Lăcată cu autofixare laterală prin clic, bara diam.8mm, fișa 3,0mm. CPV: 33183100-7 - Implanturi ortopedice
Cantitatea: 14.0
Unități de măsură: Bucata
8)
Denumirea
5.9.Lăcată cu autofixare laterală prin clic, bara diam.8mm. CPV: 33183100-7 - Implanturi ortopedice
Cantitatea: 10.0
Unități de măsură: Bucata
9)
Denumirea
5.4.Bară externă diam.8mm, lungime 100-300mm. CPV: 33183100-7 - Implanturi ortopedice
Cantitatea: 12.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
4.doc. standart 21021603.docx
Documentele la ofertă
24.03.20 15:03
5.duae 21021603.doc
Documentele la ofertă
24.03.20 15:03

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SOGNO

Preţul ofertei: 44 740 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde cerintelor solicitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

ORTOFIX

Preţul ofertei: 52 100 MDL
Statut: în aşteptare
3
Denumirea participantului:

SC"Imunotehnomed"SRL

Preţul ofertei: 66 383,33 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări