1
Perioada de actualizare
de la 17.03.2020 15:02
până la 27.03.2020 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 27.03.2020 15:00
până la 09.04.2020 11:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 2 708,33 MDL
Perioada clarificărilor: 17 mart 2020, 15:02 - 27 mart 2020, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 27 mart 2020, 15:00 - 9 apr 2020, 11:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Set marker fluorescent 4 culori
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vitalie Rohac
Telefonul de contact
79632128
Datele achizitiei
Data publicării
17 mart 2020, 12:01
Data ultimilor modificări
25 mart 2020, 11:21
Valoarea estimată (fără TVA)
2 708,33 MDL
Achizitii.md ID
21021347
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Durata contractului
21 apr 2020 03:00 - 31 dec 2020 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Set marker fluorescent 4 culori CPV: 30192000-1 - Accesorii de birou
Cantitatea: 130.0
Unități de măsură: Complet
Documentele procedurii de achiziție
duae.docx
Documentele la ofertă
DUAE
17.03.20 15:02
documentatia standard bunuri.docx
Documentele la ofertă
Documentaţia standard
25.03.20 11:21
anunt de rechizite de birou 2020.signed.pdf anunt de rechizite de birou 2020.signed.pdf
Documentele la ofertă
Anunţ de participare
25.03.20 11:21

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Eleamag SRL

Preţul ofertei: 929,50 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

RADOP-OPT SRL

Preţul ofertei: 1 157 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări