1
Perioada de actualizare
de la 17.03.2020 15:02
până la 27.03.2020 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 27.03.2020 15:00
până la 09.04.2020 11:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 3 812,50 MDL
Perioada clarificărilor: 17 mart 2020, 15:02 - 27 mart 2020, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 27 mart 2020, 15:00 - 9 apr 2020, 11:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Sulă
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vitalie Rohac
Telefonul de contact
79632128
Datele achizitiei
Data publicării
17 mart 2020, 12:01
Data ultimilor modificări
25 mart 2020, 11:21
Valoarea estimată (fără TVA)
3 812,50 MDL
Achizitii.md ID
21021347
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Durata contractului
21 apr 2020 03:00 - 31 dec 2020 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Sulă CPV: 30192000-1 - Accesorii de birou
Cantitatea: 305.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.docx
Documentele la ofertă
DUAE
17.03.20 15:02
documentatia standard bunuri.docx
Documentele la ofertă
Documentaţia standard
25.03.20 11:21
anunt de rechizite de birou 2020.signed.pdf anunt de rechizite de birou 2020.signed.pdf
Documentele la ofertă
Anunţ de participare
25.03.20 11:21

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

RADOP-OPT SRL

Preţul ofertei: 2 498,46 MDL
Statut: Învingător
Motivul: oferta corespunde
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Sulă
Data:
22 mart 2020, 16:52
Subiectul întrebării:
evaluarea
Întrebare:
Buna, evaluarea va fi li lista intreaga su pe fiecare pozitie in parte ?
Răspuns (23 mart 2020, 08:11):
Pentru fiecare lot în parte, conform anunţului de participare.
Sulă
Data:
22 mart 2020, 16:56
Subiectul întrebării:
Certificat privind lipsa sau existenţa restanţelor faţă de bugetul public naţional
Întrebare:
daca carantina fa fi prelunguta - va fi suficienta informatia ( scrin + semnatura digitala ) de pe https://servicii.fisc.md/contribuabil.aspx - unde este indicat online situatia pevind lipsa sau existenta restantelor fata de buget ?
Răspuns (23 mart 2020, 08:36):
Prestarea serviciilor de eliberare a Certificatului privind lipsa sau existenţa restanţelor faţă de bugetul public naţional, nu sunt anulate. Solicitanţii vor respecta doar recomandările Ministerului Sănătăţii, Muncii şi Protecţiei Sociale. Dacă certificatul respectiv este eliberat de către ghișee în format electronic cu aplicarea semnăturii electronice, atunci va fi prezentat în cadrul procedurilor de achiziţie la fel.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări