Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 3 235 380 MDL
Perioada clarificărilor: 11 mart 2020, 16:35 - 14 apr 2020, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor: 14 apr 2020, 13:00 - 21 apr 2020, 13:46
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Supraetajarea unui bloc din gradinița de copii nr. 193 din mun. Chișinău, orașul Vatra, str. M Eminescu, nr.31
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2055, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Vatra, strada Ștefan Vodă, nr. 5
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Elena Popescu
Telefonul de contact
022596299
Datele achizitiei
Data publicării
11 mart 2020, 14:58
Data ultimilor modificări
23 apr 2020, 13:45
Valoarea estimată (fără TVA)
3 235 380 MDL
Achizitii.md ID
21021093
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2055, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Vatra, strada Mihai Eminescu, nr. 31
Durata contractului
30 apr 2020 12:15 - 30 dec 2021 12:15
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Supraetajarea unui bloc din gradinița de copii nr. 193 din mun. Chișinău, orașul Vatra, str. M Eminescu, nr.31 CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Documentele la ofertă
11.03.20 16:35
d 2-1-7.semnat.pdf d 2-1-7.semnat.pdf
Documentele la ofertă
11.03.20 16:35
d 2-1-3.semnat.pdf d 2-1-3.semnat.pdf
Documentele la ofertă
11.03.20 16:35
d 2-1-1.semnat.pdf d 2-1-1.semnat.pdf
Documentele la ofertă
11.03.20 16:35
d 2-1-2.semnat.pdf d 2-1-2.semnat.pdf
Documentele la ofertă
11.03.20 16:35
d 2-1-5.semnat.pdf d 2-1-5.semnat.pdf
Documentele la ofertă
11.03.20 16:35
d 2-1-6.semnat.pdf d 2-1-6.semnat.pdf
Documentele la ofertă
11.03.20 16:35
d 2-1-8.semnat.pdf d 2-1-8.semnat.pdf
Documentele la ofertă
11.03.20 16:35
d -2-1-9.semnat.pdf d -2-1-9.semnat.pdf
Documentele la ofertă
11.03.20 16:35
d 2-1-10.semnat.pdf d 2-1-10.semnat.pdf
Documentele la ofertă
11.03.20 16:35
d 2-1-4.doc.semnat.pdf d 2-1-4.doc.semnat.pdf
Documentele la ofertă
11.03.20 16:35
d 2-1-1.pdf d 2-1-1.pdf
Documentele la ofertă
20.03.20 10:25

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

KVM Cons SRL

Preţul ofertei: 2 435 975,75 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări