1
Perioada de actualizare
de la 11.03.2020 15:29
până la 23.03.2020 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 23.03.2020 09:00
până la 10.04.2020 16:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 635 000 MDL
Perioada clarificărilor: 11 mart 2020, 15:29 - 23 mart 2020, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 23 mart 2020, 9:00 - 10 apr 2020, 16:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Cantitatea și denumirea pieselor este indicat în anexa 1
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2059, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Petricani 19
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Sergiu Iovu
Telefonul de contact
022259610
Datele achizitiei
Data publicării
11 mart 2020, 14:16
Data ultimilor modificări
11 mart 2020, 15:29
Valoarea estimată (fără TVA)
635 000 MDL
Achizitii.md ID
21021089
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2059, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Petricani 19
Durata contractului
27 apr 2020 14:44 - 30 dec 2020 15:20
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
BRP Outlander 400 (cvadriciclu) a/f 2013 vin cod 3JBEMHM14DJ000635 CPV: 34300000-0 - Piese şi accesorii pentru vehicule şi pentru motoare de vehicule
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
11.03.20 15:29
documentatia_standard_bunuri.docx
Documentele la ofertă
11.03.20 15:29
anexa 1.docx
Documentele la ofertă
11.03.20 15:29
anunt_de_participare.docx
Documentele la ofertă
11.03.20 15:29

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

vicrapid srl

Preţul ofertei: 503 160 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

NAMAIAN DEG

Preţul ofertei: 531 054,16 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

ARIA-DUCA SRL

Preţul ofertei: 553 183,33 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări