Selectaţi tipul procedurii
21021020
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
60 000 MDL
Perioada clarificărilor:
10 mart 2020, 12:40 - 12 mart 2020, 12:50
Perioada de depunere a ofertelor:
12 mart 2020, 12:50 - 16 mart 2020, 12:35
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Informația despre anulare
Motivul anulării
Prin prezenta, Vă informăm că, în conformitate cu Legea nr. 131 din 03 iulie 2015 privind achizițiile publice, precum și a Hotărârii Guvernului nr. 667 din 27 mai 2016 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la activitatea grupului de lucru pentru achiziții, au fost evaluate ofertele prezentate în urma desfășurării procedurii prin intermediul SIARSAP, valoare mica, nr. ocds-b3wdp1-MD-1583836300877 din 16/03/2020 privind achiziționarea rechizitelor de birou.
În cadrul evaluării, s-a ținut cont de criteriul de evaluare prețul cel mai mic și corespunderea tuturor cerințelor enunțate în caietul de sarcini.
Astfel, s-a constatat că S.R.L. “Casa Morosan”, a prezentat pentru autoritatea contractantă oferta necorespunzătoare pentru poziţia 20 – Hîrtie pentru imprimantă A4 80gr/m2 500 file. Oferta operatorului economic S.R.L. “Radop-OPT” este propusa cu o suma mai mare decât cea preconizata in caietul de sarcini
Prin urmare, grupul de lucru pentru achiziții, în baza procesului verbal nr. 21-A-A din 20.03.2020, a decis de a anula procedura.
În cadrul evaluării, s-a ținut cont de criteriul de evaluare prețul cel mai mic și corespunderea tuturor cerințelor enunțate în caietul de sarcini.
Astfel, s-a constatat că S.R.L. “Casa Morosan”, a prezentat pentru autoritatea contractantă oferta necorespunzătoare pentru poziţia 20 – Hîrtie pentru imprimantă A4 80gr/m2 500 file. Oferta operatorului economic S.R.L. “Radop-OPT” este propusa cu o suma mai mare decât cea preconizata in caietul de sarcini
Prin urmare, grupul de lucru pentru achiziții, în baza procesului verbal nr. 21-A-A din 20.03.2020, a decis de a anula procedura.
Data anulării
31 mart 2020, 12:27
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 77
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
10 mart 2020, 12:31
Data ultimilor modificări
31 mart 2020, 12:27
Achizitii.md ID
21021020
MTender ID
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Lista loturilor
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK