Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 431 231,51 MDL
Perioada clarificărilor: 6 mart 2020, 14:35 - 13 mart 2020, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 13 mart 2020, 14:00 - 20 mart 2020, 14:30

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform listei cantităților de lucrări prevăzut în caietul de sarcini.
Condițiile special de care depinde îndeplinirea contractului: a) preţul lucrărilor include toate cheltuielile, inclusiv TVA şi trebuie să fie fix pe toată perioada de executare a contractului; b) preţul ofertei se stabileşte de către ofertant în baza cerinţelor care le-a primit de la organizatorul procedurii de achiziție. Cheltuielile suplimentare, volumul lucrărilor incluse în sarcina de lucru dar care nu au fost luate în considerație de ofertant la prezentarea preţului, nu se acoperă de către Beneficiar; c) Participanţii asigură efectuarea lucrărilor în conformitate cu documentaţia de deviz şi se vor conduce de Legea privind calitatea în construcţii nr.721 din 02.02.1996 şi Legea privind protecţia consumatorilor nr.105 din 13.03.2003; Informației Ministerului Dezvoltării regionale și Construcției nr.864 din 01.05.2017 cu privire la determinarea valorii obiectelor de construcții; MO din 12.05.2017 d) Contractul se încheie între beneficiarul de stat şi ofertantul câștigător în termen de 2 zile de la data la care i-a fost remis spre semnare; e) Lucrările vor începe în decurs de 3 zile de la semnarea contractului si primirii ordinului de începere a execuţiei lucrărilor. f)Termenul de garanţie a lucrărilor prestate este de 6 ani din momentul recepţiei lucrărilor; g) Agentul economic va garanta executarea contractului, depunând o garanţie de asigurare a executării contractului în sumă de 5 % din suma contractului, în timpul încheierii contractului. Garanţia de asigurare a executării contractului se constituie de către ofertant în scopul asigurării autorităţii contractante de îndeplinirea cantitativă, calitativă şi în perioada convenită a contractului.
Dirigintele de șantier autorizat pentru îndeplinirea lucrărilor conform caietului de sarcini.
**** Dacă oferta, inclusiv documentele de calificare care o însoţesc, nu corespund cerinţelor prestabilite în prezentul caiet de sarcini sau acestea nu sunt completate, semnate în modul corespunzător, ea va fi respinsă de către autoritatea contractantă, şi nu poate fi rectificată în scopul corespunderii cerințelor înaintate.
Termenii și condițiile de livrare/prestare/executare solicitați:
I parte până -20.08.2020
II parte până – 20.08.2021

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Inna Frunză
Telefonul de contact
+37322776711
Datele achizitiei
Data publicării
6 mart 2020, 14:35
Data ultimilor modificări
15 mai 2020, 11:14
Achizitii.md ID
21020904
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Data:
6 mart 2020, 14:57
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini. Punct 25
Întrebare:
Radiatoare Bimetal cu 11 - 20 elemente. Fie care element are pret. Clarificati cantitatea elementelor.
Răspuns (9 mart 2020, 11:20):
în mediu 15 secții
Data:
9 mart 2020, 13:32
Subiectul întrebării:
Anunt de participare. Punct 10.
Întrebare:
Care sunt volumurile si suma de bani pentru I parte, si care sunt pentru a II parte?
Răspuns (9 mart 2020, 15:19):
pentru anul 2020 suma aprobată este 150800 lei fără TVA pentru anul 2021 suma fără TVA 280431.51. volumurile de lucrări vor fi stabilite reișind din rezultatele concursului și sumele propuse de OE care va fi desemnat câștigător.
Data:
9 mart 2020, 16:04
Subiectul întrebării:
Răspuns
Întrebare:
Pentru anul 2021 oferta nu va fi valabila. Cum va fi mai departe?
Răspuns (9 mart 2020, 16:09):
În urma concursului în anul 2020 va fi încheiat contract cu termen de valabilitate până la 31.12.2021. o să executați lucrări în baza contractului.
Data:
9 mart 2020, 16:13
Subiectul întrebării:
Nu e raspuns
Întrebare:
Termenul de valabilitate a ofertelor: 60 zile. Cum se poate de prevazut preturile pentru anul 2021?
Răspuns (9 mart 2020, 16:51):
Termenul de valabilitate a ofertelor: 60 zile este termen stabilit pentru evaluare și desemnarea câștigătorului de AC. În urma desemnării câștigătorului se încheie contract de antrepriză.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.