Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 907 380,29 MDL
Perioada clarificărilor: 4 mart 2020, 9:52 - 11 mart 2020, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 11 mart 2020, 10:00 - 17 mart 2020, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform listei cantităților de lucrări prevăzut în caietul de sarcini.
Condițiile special de care depinde îndeplinirea contractului: a) preţul lucrărilor include toate cheltuielile, inclusiv TVA şi trebuie să fie fix pe toată perioada de executare a contractului; b) preţul ofertei se stabileşte de către ofertant în baza cerinţelor care le-a primit de la organizatorul procedurii de achiziție. Cheltuielile suplimentare,volumul lucrărilor incluse în sarcina de lucru dar care nu au fost luate în considerație de ofertant la prezentarea preţului, nu se acoperă de către Beneficiar; c) Participanţii asigură efectuarea lucrărilor în conformitate cu documentaţia de deviz şi se vor conduce de Legea privind calitatea în construcţii
nr.721 din 02.02.1996 şi Legea privind protecţia consumatorilor nr.105 din 13.03.2003; Informației Ministerului Dezvoltării regionale și Construcției nr.864 din 01.05.2017 cu privire la determinarea valorii obiectelor de construcții; MO din 12.05.2017 d) Contractul se încheie între beneficiarul de stat şi ofertantul câștigător în termen de 2 zile de la data la care i-a fost remis spre semnare; e) Lucrările vor începe în decurs de 3 zile de la semnarea contractului si primirii ordinului de începere a execuţiei lucrărilor. f) Termenul de garanţie a lucrărilor prestate este de 6 ani din momentul recepţiei lucrărilor; g) Agentul economic va garanta executarea contractului, depunând o garanţie de asigurare a executării contractului în sumă de 5 % din suma contractului, în timpul încheierii contractului. Garanţia de asigurare a executării contractului se constituie de către ofertant în scopul asigurării autorităţii contractante de îndeplinirea cantitativă, calitativă şi în perioada convenită a contractului.
Dirigintele de șantier autorizat pentru îndeplinirea lucrărilor conform caietului de sarcini.
**** Dacă oferta, inclusiv documentele de calificare care o însoţesc, nu corespund cerinţelor prestabilite în prezentul caiet de sarcini sau acestea nu sunt completate, semnate în modul corespunzător, ea va fi respinsă de către autoritatea contractantă, şi nu poate fi rectificată în scopul corespunderii cerințelor înaintate.

Informația despre anulare
Motivul anulării
Lot 2 în conformitate cu anunțarea stării de urgență pe perioada 17.03.2020 – 15.05.2020 prin Hotărârea Parlamentului nr. 55/2020 art.1 art.3, Deciziei Comisiei pentru situații excepționale a mun. Chișinău nr. 10 din 10.04.2020 pct. 3, 4, 5, tot odată și lipsa surselor financiare.
Lot. 1,3, 4 În temeiul art. 71 alin. (1) lit ¬b).
Argumentare:
Lot 1 IET nr.9 –se anulează art. 71 alin. (1) lit. b) numărul de ofertanţi/candidaţi care întrunesc cerințele de calificare și selecție este mai mic decît numărul minim prevăzut pentru fiecare procedură, iar autoritatea nu a optat, conform prevederilor specifice, pentru continuarea procedurii de atribuire.
SRL Anreal Cons art. 69 alin. (6) lit. a) nu a depus Formular F 3.3 grafic de executare lucrărilor; LIVART PRIM SRL – art. 69 alin. (6) lit. a) s-a solicitat garanția la lucrări executate 6 ani OE propune 5 ani garanția la lucrări executate.
Lot 3 IET nr. 104- se anulează art. 71 alin. (1) lit. b) numărul de ofertanţi/candidaţi care întrunesc cerințele de calificare și selecție este mai mic decît numărul minim prevăzut pentru fiecare procedură, iar autoritatea nu a optat, conform prevederilor specifice, pentru continuarea procedurii de atribuire.
SRL Anreal Cons art. 69 alin. (6) lit. a) nu a depus Formular F 3.3 grafic de executare lucrărilor; LIVART PRIM SRL – art. 69 alin. (6) lit. a) s-a solicitat garanția la lucrări executate 6 ani OE propune 5 ani garanția la lucrări executate; "VICFACTORY" SRL - art. 69 alin. (6) lit. a) nu a depus Formular F 3.3 grafic de executare lucrărilor, nu a depus informația despre furnizor, nu are 2 ani de experiență.
Lot 4 IET nr. 141- se anulează
SRL Anreal Cons art. 69 alin. (6) lit. a) nu a depus Formular F 3.3 grafic de executare lucrărilor; LIVART PRIM SRL – art. 69 alin. (6) lit. a) s-a solicitat garanția la lucrări executate 6 ani OE propune 5 ani garanția la lucrări executate. Gravels-Lux art. 69 alin. (6) lit. a) nu a depus Formular F 3.3 grafic de executare lucrărilor;
Data anulării
29 mai 2020, 13:14
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Inna Frunză
Telefonul de contact
+37322776711
Datele achizitiei
Data publicării
4 mart 2020, 9:52
Data ultimilor modificări
29 mai 2020, 13:14
Achizitii.md ID
21020732
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Data:
4 mart 2020, 14:20
Subiectul întrebării:
Documente la oferta, Anunt de participare.
Întrebare:
Spuneti va rog la Lot nr.2, care sunt termenii de livrare/prestare/executare solicitati?
Răspuns (4 mart 2020, 14:57):
LOTUL 1,2,4 TERMEN DE EXECUTARE I parte până -30.08.2020; II parte până – 30.08.2021 LOTUL 3 TERMEN DE EXECUTARE 30.08.2020
Lucrări de reparație în cadrul IET nr. 104
Data:
6 mart 2020, 14:29
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini. Punct 55
Întrebare:
Corpurile de iluminat. Unde sunt aratate?
Răspuns (9 mart 2020, 11:10):
Corpurile de iluminat - benificiar
Lucrări de reparație în cadrul IET nr. 104
Data:
6 mart 2020, 14:32
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini.
Întrebare:
La fel si lampile.
Răspuns (9 mart 2020, 11:10):
lămpile sunt incluse
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.