Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 25 333,33 MDL
Perioada clarificărilor: 4 mart 2020, 9:45 - 16 mart 2020, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 16 mart 2020, 10:00 - 9 apr 2020, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

DDS ,,Pantera”
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Nicolae Titulescu 35
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Maria Tropoțel
Telefonul de contact
022409748
Datele achizitiei
Data publicării
4 mart 2020, 9:21
Data ultimilor modificări
4 mart 2020, 10:35
Valoarea estimată (fără TVA)
25 333,33 MDL
Achizitii.md ID
21020728
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2059, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Petricani, 88
Durata contractului
27 apr 2020 09:23 - 31 dec 2020 09:38
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Compleu pentru DDS negru, de vară CPV: 35800000-2 - Echipament individual şi de sprijin
Cantitatea: 20.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Tricou ,,polo” negru, p/u DDS CPV: 35800000-2 - Echipament individual şi de sprijin
Cantitatea: 40.0
Unități de măsură: Bucata
3)
Denumirea
Epoleți negri (pereche) CPV: 35800000-2 - Echipament individual şi de sprijin
Cantitatea: 20.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare uniforma.pdf anunț de participare uniforma.pdf
tenderNotice
1.Anunț de mparticipare
4.03.20 09:45
duae.pdf duae.pdf
Documentele la ofertă
3.DUAE
4.03.20 10:32
documentația de atribuire.pdf documentația de atribuire.pdf
Documentele la ofertă
2.Documentația de atribuire
4.03.20 10:35

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IS Russca

Preţul ofertei: 30 300 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări