Serviciile de curățenie/cleaning pentru 12 luni începînd cu 01.04.2020
până la 03.03.2020 15:00
până la 12.03.2020 10:00
până la 13.03.2020 14:18
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
1. Servicii prestate pe toată durata zilei de muncă între orele 08:00 și 17:00 (conform graficului de lucru al CNAS) minimum 4 dereticătoare de serviciu în blocul administrativ.
1.1.Întreținerea curățeniei cu ștergerea umedă de praf și dezinfectarea uşilor, mânerelor și sticlei la uși, a pervazurilor, a mobilierului din holurile pentru toate etaje și birourilor 115, 208, 221, 329 și a celor două ascensoare, cu utilizarea spray-uri speciale pentru fiecare tip de suprafață etc. Persoana de serviciu va curăța și alte suprafețe, la solicitarea Beneficiarului;
1.2. Întreținerea curățeniei în blocurile sanitare (întreținerea continue) : Curățarea umedă cu soluții speciale a ușilor, oglinzilor, pereților de la cabine și a faianței de pe pereți dezinfectarea cu ajutorul soluțiilor speciale a mînerelor la uși, gresiei, wc-urilor, pisoarelor, chiuvetelor și odorizarea încăperilor cu deodorante plăcut mirositoare, etc. (13 blocuri sanitare cu o suprafața de – 115.7 m2);
1.2.1. Dotarea cabinelor sanitare cu hîrtie igienică și completarea zilnic a dozatoarelor cu săpun lichid,
1.2.2. Curăţarea coşurilor pentru gunoi și înlocuirea sacilor în WC-uri.
1.3. Ștergerea umedă cu soluții speciale și dezinfectante a coridoarelor holurilor, scărilor și balustradelor de la toate nivelele etaje 1,2,3,4,5, (1170.9 m2).
1.4. Curățarea coșurilor de gunoi și înlocuirea sacilor în toate birourile din blocul administrativ, cel puțin 1 dată pe zi (135 birouri);
1.5 . Servicii prestate de 2 ori pe săptămîna în birourile, holurile și sălile de ședința blocurilor administrative, (2441,4 m2)
1.5.1. Ștergerea umedă de praf a mobilierului, uşi, pervazuri, cu spray-uri speciale pentru fiecare tip de suprafață etc.,
1.5.2 Aspirarea covoarelor în birouri și coridoare;
1.5.3 Ștergerea umedă cu soluții speciale a pardoselilor în birouri
1.5.4. Irigarea și ștergerea prafului de pe plantele amplasate în holuri, pe scări și în sălile de ședințe la toate nivelele;
2. Servicii prestate semestrial-programul de lucru la solicitarea Beneficiarului: (două ori pe an)
2.1. Ștergerea prafului la poduri, îndepărtarea pînzei de păianjen din locurile greu accesibile
2.2. Spălarea geamurilor și ușilor din sticlă pe ambele părți cu soluții speciale;
2.3. Curățarea chimică a covoarelor și mochetelor (750 m2) la sediul prestatorului. Primirea și livrarea (încărcare /descărcare) covoarelor se va efectua de către prestator cu transportul propriu. Comenzile vor fi preluate în termen de max 3 zile de la solicitarea Beneficiarului.
3. Servicii prestate trimestrial:
3.1. Aspirarea și spălarea cu soluții speciale a pardoselilor din depozite, arhive si a scărilor cu acces interzis), ștergerea umedă de praf a mobilierului, uşi, pervazuri, cu spray-uri speciale (256.1 m2) – programul de lucru la solicitarea Beneficiarului
* Notă: În cazul în care se vor efectua lucrări de reparație curentă
pentru anul 2020– 01.04.2021, serviciile de curățenie în urma reparației vor fi incluse în costul total al ofertei.
Nota:Pentru evidență serviciului Prestatorul va completa registrul de evidența curățeniei, cu indicarea zilelor și birourilor în care a fost prestate servicii, care va fi prezentat întru semnarea persoanelor responsabile din CNAS.
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Easy Clean
CLEAN&CLEAN
Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".
AV BUSINESS MIX
Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".
IGIENA COMPANY
Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".