Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 5 035 470 MDL
Perioada clarificărilor: 2 mart 2020, 11:58 - 13 mart 2020, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 13 mart 2020, 11:00 - 23 mart 2020, 11:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație în Laboratorul de investigații conform caietului de sarcini
Informația despre anulare
Motivul anulării
În temeiul art. 71 alin.(1) lit ¬b):
(1) Autoritatea contractantă, din proprie inițiativă, anulează procedura de atribuire a contractului de achiziții publice, dacă ia această decizie înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de achiziție publică, în următoarele cazuri:
b) numărul de ofertanţi/candidaţi care întrunesc cerințele de calificare și selecție este mai mic decît numărul minim prevăzut pentru fiecare procedură, iar autoritatea nu a optat, conform prevederilor specifice, pentru continuarea procedurii de atribuire.
Argumentare: Conform procesului verbal de deschidere a ofertelor nr.77/20 din 23.03.2020, în baza Secţiunii 7 pct.150 al Hotărîii Guvernului nr. 669 din 27 mai 2016 pentru aprobarea Regulamentului privind achizițiile publice de lucrări, „autoritatea contractantă, din proprie iniţiativă, precum şi la solicitarea Agenţiei, în urma controlului efectuat, va anula procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică de lucrări, dacă ia această decizie înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de achiziţie publică de lucrări, în următoarele cazuri:
1) nu există cel puţin trei ofertanţi, care au întrunit condiţiile de calificare stabilite”.
În acest context, procedura de achiziție este anulată, iar achiziționarea lucrărilor de reparație în Laboratorul de investigații va fi publicată într-o procedură repetată.
Data anulării
24 mart 2020, 12:55
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Dorina Mamaliga
Telefonul de contact
022403697
Datele achizitiei
Data publicării
2 mart 2020, 11:58
Data ultimilor modificări
24 mart 2020, 12:55
Achizitii.md ID
21020510
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lot nr.1- Lucrări de reparație în Laboratorul de investigații
Data:
3 mart 2020, 17:41
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini, Cab.72 *
Întrebare:
buna,pozitia10 CC01A1: kr=2 e un coeficient careva specific, sau e greseala ortografica si trebuia sa fie k=2
Răspuns (4 mart 2020, 11:14):
Vă mulțumim, Corect este k=2, s-a comis o eroate la tapare.
Data:
3 mart 2020, 22:03
Subiectul întrebării:
FDA capitolul 2 p.12, p. 13
Întrebare:
In ce forma sau conform carui formular F3.?? sa prezentam informatia solicitata????
Răspuns (4 mart 2020, 10:40):
Pentru subpct. 13 din pct 13 FDA - cerințe și criterii de calificare informația se va prezenta conform F3.15 din Documentația standard iar subpct. 12 „capacitatea de mobilizare” din pct 13 FDA - nu are aprobat un formular tipizat standard, ca urmare informatia va fi prezentata sub forma libera dar care sa contina informatii cit mai precise si complete despre caapcitatea de mobilizare.
Data:
4 mart 2020, 23:07
Subiectul întrebării:
FDA capitolul 2 p.19
Întrebare:
Conform carui formular si cum de prezentat in viziunea D-ra "Graficul folosirii zilnice a fortei de munca", pe un termen de 3 luni de zile??
Răspuns (6 mart 2020, 16:15):
Nu este aprobat un formular tipizat, se va prezenta un grafic semnat electronic cu numarul de ore si numarul personalului antrenat nemijlocit in executarea lucrarilor pe fiecare zi, pentru ca autoritoatea contractanta sa detina dovada ca operatorul economic desemnat cistigator se va incadra in termneul de executarea a lucrarilor solicitat.
Data:
7 mart 2020, 22:29
Subiectul întrebării:
FDA capitolul 3 p.6
Întrebare:
Concretizati va rog: dovada inregistrarii persoanei juridice- aveti in vedere Certificatul de Inregistrare emis de Camera Inregistrarii de Stat, sau un alt fel de certificat emis de Agentia Servicii Publice
Răspuns (9 mart 2020, 11:07):
Buna ziua, dovada inregistrarii PJ e Certificatul de inregistrare
Data:
9 mart 2020, 13:32
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua, poz. 892-Grunduirea suprafetelor interioare a peretilor .glafurilor si tavanelor cu STOPGRUND 1 m2=0.1 kg. E necesar ca consumul respectiv sa fie introdus in consumul resurselor, sau e o simpla precizare a consumului grundului dat? Aceeasi intrebare la poz. 893-расх 1м2=0,2 кг за 2 раза, modificam in resurse consumul?
Răspuns (10 mart 2020, 15:22):
Buna ziua. Nu este obligator de introdus acest consum, precizarea in cauza a fost indicata cu scopul ca resursele la consum sa nu fie exagerate in comparatie cu consumurile indicate in instructiunile de utilizare a producatorului.
Data:
12 mart 2020, 09:02
Subiectul întrebării:
Buna ziua
Întrebare:
Poz.406 cantitatea = 0,0000 m2 ???
Răspuns (13 mart 2020, 08:35):
Volumul la pozitia data este inclus cu 0.000 m2 deoarece lucrarile date sunt prevazute la pozitia ce include demolarea peretilor.
Data:
12 mart 2020, 13:26
Subiectul întrebării:
Buna ziua
Întrebare:
Poz.820 cantitatea = 0,0000 m2 ???
Răspuns (13 mart 2020, 08:37):
Buna ziua, a fost admisa o eroare si aceasta cantitatea inclusa eronat
Data:
12 mart 2020, 14:59
Subiectul întrebării:
Buna ziua
Întrebare:
Poz. 905 cantitatea 0,285 kg este gresita
Răspuns (13 mart 2020, 08:37):
Buna ziua, a fost admisa o greseala de tipar. Cantiatea corecta este 285 kg. Multumim.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.