1
Perioada de actualizare
de la 20.02.2020 14:51
până la 02.03.2020 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 02.03.2020 12:00
până la 23.03.2020 12:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 901,60 MDL
Perioada clarificărilor: 20 febr 2020, 14:51 - 2 mart 2020, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 2 mart 2020, 12:00 - 23 mart 2020, 12:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Cuplare filtru de apă/ pentru protectia pompei de apa
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Diana Cucereanu
Telefonul de contact
022403697
Datele achizitiei
Data publicării
20 febr 2020, 14:24
Data ultimilor modificări
21 febr 2020, 12:30
Valoarea estimată (fără TVA)
901,60 MDL
Achizitii.md ID
21020127
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Durata contractului
25 mart 2020 00:00 - 31 dec 2020 00:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Cuplare filtru de apă/ pentru protectia pompei de apa CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 2.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae_piese de schimb.semnat.pdf duae_piese de schimb.semnat.pdf
Criterii de eligibilitate
duae
20.02.20 14:51
duae_piese de schimb.doc
Criterii de eligibilitate
duae
20.02.20 14:51
documentatia_standard_piese de schimb.docx
Criterii de evaluare
documentația
20.02.20 14:51
anunt de participare-piese de schimb.docx
tenderNotice
anunț
20.02.20 16:46
anunt de participare-piese de schimb.semnat.pdf anunt de participare-piese de schimb.semnat.pdf
tenderNotice
anunt
20.02.20 16:46

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Denolga Medical

Preţul ofertei: 1 167,89 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Prețul și oferta corespunde cu cerințele solicitate de autoritatea contractantă.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări