1
Perioada de actualizare
de la 19.02.2020 10:33
până la 20.02.2020 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 20.02.2020 14:00
până la 24.02.2020 10:30
3
Licitaţie
25.02.2020 14:00
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 43 000 MDL
Perioada clarificărilor: 19 febr 2020, 10:33 - 20 febr 2020, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 20 febr 2020, 14:00 - 24 febr 2020, 10:30

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de deservire tehnică a cazangeriei
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2073, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare si Sfint nr.105
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Valentina Ursu
Telefonul de contact
0(22)820221
Datele achizitiei
Data publicării
19 febr 2020, 10:33
Data ultimilor modificări
19 febr 2020, 17:10
Achizitii.md ID
21019999
CPV
71300000-1 - Servicii de inginerie
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare.docx
tenderNotice
19.02.20 10:33
Servicii de deservire tehnică a cazangeriei
Data:
19 febr 2020, 17:10
Subiectul întrebării:
Nerespectarea legislatiei
Întrebare:
In conformitate cu ,,LEGE Nr. 131 din 03-07-2015 privind achiziţiile publice'', conform Articolul 31. Informarea şi atribuirea contractului de achiziţii publice (1) Autoritatea contractantă are obligaţia de a informa operatorii economici implicaţi în procedura de atribuire despre deciziile referitoare la rezultatul selecţiei, la rezultatul procedurii de atribuire a contractului de achiziţii publice sau de încheiere a acordului-cadru, la admiterea într-un sistem dinamic de achiziţie, la rezultatul concursului de soluţii ori, după caz, la anularea procedurii de atribuire şi eventuala iniţiere ulterioară a unei noi proceduri, în scris şi cît mai curînd posibil, dar nu mai tîrziu de 3 zile lucrătoare de la emiterea acestora. (5) În cadrul comunicării prevăzute la alin. (1), autoritatea contractantă are obligaţia de a informa ofertanţii/candidaţii care au fost respinşi sau a căror ofertă sau candidatură nu a fost declarată cîştigătoare/acceptată despre motivele care au stat la baza deciziei respective după cum urmează: a) fiecărui candidat respins – motivele concrete care au stat la baza deciziei de respingere a candidaturii sale; b) pentru fiecare ofertă respinsă – motivele concrete care au stat la baza deciziei de respingere, detaliindu-se argumentele în temeiul cărora oferta a fost considerată inacceptabilă şi/sau neconformă, îndeosebi elementele ofertei care nu au corespuns cerinţelor de funcţionare şi performanţă prevăzute în caietul de sarcini; Va rugam initial sa comunicati despre motivul anularii de dvs a achizitiei cu aceeasi denumire Servicii de deservire tehnică a cazangeriei din data de 17.02.2020 si motivul micsorarii sumei ofertei, cu toate ca este exact acelasi utilaj si conditii.
Răspuns (20 febr 2020, 09:03):
Prin prezenta, vă aducem la cunoștință, că sub incidența Legii privind achizițiile publice nr.131 din 03.07 2015 sunt contractele de achiziţii publice, a căror valoare estimată, fără taxa pe valoarea adăugată, este egală cu sau mai mare decît următoarele praguri: a) pentru contractele de achiziţii publice de bunuri şi servicii, altele decît cele menționate la lit. c) – 200000 de lei. Deci procedura dată nu cade sub incidența Legii vizate de Dvs. Operatorul economic câștigător în sistem a încărcat toată documentația incorect și diferența prețului din ofertele prezentate la concurs este mai mare de 10000 lei, de aceea s-a decis anularea procedurii. Valoare estimativă a procedurii inițial a fost prevăzută pentru un an – 12 luni.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.