1
Perioada de actualizare
de la 18.02.2020 17:17
până la 24.02.2020 00:00
2
Propunerea ofertelor
de la 24.02.2020 00:00
până la 03.03.2020 00:00
3
Licitaţie
de la 03.03.2020 11:00
până la 03.03.2020 13:05
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 555 000 MDL
Perioada clarificărilor: 18 febr 2020, 17:17 - 24 febr 2020, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor: 24 febr 2020, 0:00 - 3 mart 2020, 0:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Achiziţionarea serviciilor de deservire şi reparaţie a utilajului medical
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2051, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Ion Luca Carageale, 2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Iaşan Liliana
Telefonul de contact
022-74-19-16
Datele achizitiei
Data publicării
18 febr 2020, 17:17
Data ultimilor modificări
21 febr 2020, 13:00
Achizitii.md ID
21019967
CPV
50400000-9 - Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului medical şi de precizie
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
duae_servicii.doc
Documentele la ofertă
duae_servicii
18.02.20 17:17
fisa date.docx
Documentele la ofertă
fisa date.
18.02.20 17:17
anunt_de_participare.docx
Documentele la ofertă
anunt de participare
21.02.20 13:00
documentatia_standard cop.docx
Documentele la ofertă
documentatia_standard_cop
21.02.20 13:00
Data:
18 febr 2020, 17:59
Subiectul întrebării:
Clarificari
Întrebare:
Buna ziua. Va rog sa va expuneti mai clar ce inseamna in tabelul Descrierea criteriului<<Preţul unitar se indică pe un an de pe data de 01.01.2019 pînă pe data de 31.12.2019.>> Doriti pret unitar pentru mentenanta fiecarui produs? Este complicat si fara sens sa faci acest lucru, pentru ca licitatia oricum este pe LOT. 2. Nu este clara modalitatea de deservire de ex. <la solicitare> sau <lunar> sau alta varianta propusa de institutie.
Răspuns (18 febr 2020, 19:27):
Buna seara! Pretul unitar se are in vedere pretul ofertat pentru lot pentru deservirea aparatelor pe intregului an 2020. Modalitatea de deservire la solicitare se are in vedere in dependenta aparatului ce necesita deservit conform cerintelor stipulate in parametrii tehnici ai aparatului si din acest motiv neam expus la solicitare - saptamanal, lunar, sau in caz de necesitate 2.2 Deservirea şi reparaţia utilajului medical se efectuează la sediul Beneficiarului. - În cazul în care Beneficiarul solicită efectuarea deservirii şi reparaţia utilajului medical se face printr-un apel telefonic, iar prestatorul se obligă să iniţieze deservirea, reparaţia utilajului medical în cel mult 4(patru) ore de la primirea solicitării. - Procurarea pieselor de rezervă (în cazul în care este necesară înlocuirea pieselor uzate cu termenul de garanţie expirat) pentru utilajul medical se facturează separat. Va multumim. O seara minunata
Data:
19 febr 2020, 09:21
Subiectul întrebării:
Lot 2
Întrebare:
Buna ziua, este posibil de modificat componenta lotului nr. 2 prin separarea ultrasonografelor de videogastroscoape?
Răspuns (19 febr 2020, 16:38):
Buna ziua! Cu amre regret divizare nu e posibil. Multumim O seara frumoasa
Data:
19 febr 2020, 09:31
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Buna ziua, anuntul de participare a fost incarcat pentru alta procedura
Răspuns (19 febr 2020, 16:54):
Buna ziua! De fapt care este intrebarea dre? fiindca daca va referiti la p. 11 din lista documentelor solicitate este o eroare mecanica, pu care fapt cer scuze si de fapt trebuie sa fie in asa fel Preţul unitar se indică pe un an de pe data de 01.01.2020 pînă pe data de 31.12.2020. Multumim o seara frumoasa
Data:
19 febr 2020, 15:07
Subiectul întrebării:
La cerinte
Întrebare:
Buna ziua Cerinta DVS : 'Experienta similara minim 3 ani pentru prestarea serviciilor similar (lista contractelor cu indicarea oe, adrese, nr. tel)' este o limitare de participare in licitatii, chiar daca NOI avem un an de activitate, in schimb bioinginerii companiei au experienta de 10 ani in domeniu, deci cum poate fi intaleasa aceasta cerinta. De exemplu prezenta Bioinginerilor in companie este o cerinta acceptabila. Va rugam excluderea cerintei date- deoarice legea achizitiilor publice permite participarea operatorilor economici si cu experienta mai mica de 3 ani. In caz contrar vom fi nevoiti sa depunem contestatie unde din experienta ni se va da dreptate. Mai mult ca atit cerinta DVS cade sub incidenta legii cu privire la datele cu caracter personal.
Răspuns (19 febr 2020, 16:51):
Buna ziua! In conformitate cu Legea 131 din 15.07.2015 si anume art 22, p. (2) În cazul aplicării unei proceduri pentru atribuirea unui contract de achiziții publice de servicii, în scopul verificării capacităţii tehnice şi/sau profesionale a ofertanţilor/candidaţilor, autoritatea contractantă are dreptul de a le solicita acestora, în funcţie de specificul, de volumul şi de complexitatea serviciilor ce urmează să fie prestate şi numai în măsura în care aceste informaţii sînt relevante pentru îndeplinirea contractului și nu sînt disponibile în bazele de date ale autorităților publice sau ale părților terțe, următoarele: a) lista principalelor servicii similare prestate în ultimii 3 ani, conţinînd valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent dacă aceştia din urmă sînt autorităţi contractante sau clienţi privaţi. Prestările de servicii se confirmă prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de către clientul privat beneficiar. În cazul în care beneficiarul este un client privat şi, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obţinerii unei certificări/confirmări din partea acestuia, demonstrarea prestărilor de servicii se realizează printr-o declaraţie a operatorului economic; b) declaraţia referitoare la echipamentele tehnice şi la măsurile aplicate în vederea asigurării calităţii, precum şi, dacă este cazul, la resursele de studiu şi cercetare; c) informaţii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al cărui angajament de participare a fost obţinut de către ofertant/candidat, în special pentru asigurarea controlului calităţii; d) informaţii referitoare la studiile, pregătirea profesională şi calificarea personalului de conducere, precum şi ale persoanelor responsabile pentru îndeplinirea contractului, dacă acestea nu reprezintă factori de evaluare stabiliți conform prevederilor art. 26 alin. (7); Multumim o seara frumoasa.
Data:
19 febr 2020, 16:58
Subiectul întrebării:
Buna ziua! De fapt care este intrebarea dre?
Întrebare:
Se solicita mentenanta dispozitivelor medicale, ati incarcat fisier (anunt de participare pentru achizitionarea testelor pentru analizatorul cu chemiluminiscenta Immulite 200Xpi Siemens)
Răspuns (19 febr 2020, 17:17):
Buna ziua! Va multumesc pu informatie. Modificat. Seara minunata
Data:
19 febr 2020, 17:02
Subiectul întrebării:
anunț de participare
Întrebare:
Vă atenționăm că anunțul de participare încărcat pe platformă se referă la cu totul altă procedură și anume de achiziționare a reactivilor. Rugăm să plasați unul corect ce s-ar referi la procedura dată. O seară bună.
Răspuns (19 febr 2020, 17:18):
Buna ziua! Va multumesc pu informatie. Modificat. Seara minunata
Data:
19 febr 2020, 17:26
Subiectul întrebării:
Răspuns (19 febr 2020, 16:38): Buna ziua! Cu amre regret divizare nu e posibil. Multumim O seara frumoasa
Întrebare:
Sunt echipamente diferite, de la producatori diferiti, cu furnizori locali diferiti si ingineri cu instruiri diferite. Da, este greu de modificat, dar efortul Dvs. va exclude careva situatii neplacute si neprevazute pe viitor, precum achizitionarea pieselor de schimb (furnizorul local are preturi preferentiale de la producator) si va genera eventuale economisiri a mijloacelor financiare, care ar putea fi directionate pentru alte necesitati ale Institutiei Dvs.
Răspuns (19 febr 2020, 17:53):
Buna seara! va asiguram ca toate situatiele prevazute in caietul de sarcini sunt coordonate cu specialitii in ramaura, va rugam sa va conformati cerintelor stipulate, deoarece sunt in conformitate cu legislatia in vigoare Multumim pentru intelegere si o seara minunata.
Data:
20 febr 2020, 08:51
Subiectul întrebării:
Termen
Întrebare:
Buna ziua. Va rugam sa prelugiti timpul de depunere, pentru a putea analiza mai bine fiecare echipament in parte pentru posibilitatea de reparare. Cel putin cu 3 zile....deoarice volumul de lucru este foarte mare. Va multumim pentru intelegere.
Răspuns (20 febr 2020, 16:32):
Buna ziua! Va rugam sa va conformati, sunteti in termeni foarte restrasi si deja sunt dispozitive ce asteapta deservite. Va multumim pu intelegere. O seara frumoasa
Data:
21 febr 2020, 12:02
Subiectul întrebării:
Termen
Întrebare:
Va multumim pentru intelegere, chiar nu mai schimiba nimic 3-5 zile,
Răspuns (21 febr 2020, 13:01):
Buna ziua! Redactat O zi minunata
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.