Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 7 500 MDL
Perioada clarificărilor: 17 febr 2020, 16:36 - 19 febr 2020, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor: 19 febr 2020, 8:00 - 21 febr 2020, 8:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Reîncărcarea cartușelor pentru anul 2020
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
4571, MOLDOVA, Dubăsari, s.Cocieri, str. Țărmului 2B
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Agatiev Tamara
Telefonul de contact
024842019
Datele achizitiei
Data publicării
17 febr 2020, 16:36
Data ultimilor modificări
21 febr 2020, 8:00
Achizitii.md ID
21019826
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
reîncărcarea cartușelor
Buget: 7500.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.